mammatilOliverogMarkus Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Er 14 uker på vei og jeg har gått potte tett siden litt før jul, hadde bihulebetennelse i jula, fikk penicillin og det gikk over. Var fin et par uker, så ble jeg tett igjen og nå har jeg fått bihulebetennelse igjen.... Og en ny kur på penicillin... Håper virkelig ikke dette fortsetter ut svangerskapet, da blir jeg gal... Men det jeg er mest bekymret for er om disse penicillin-kurerene er bra for babyen? Legen sa det ikke gjorde noe, men er det bevist liksom??
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 det er forskjell på penicilin. Noen typer er helt trygge å ta i svangerskapet. Er det penicilin du har fått, eller en annen type antibiotika? Jeg har fått antibiotika pga UVI, helt problemfritt. Men tror lille i magen blei like slapp som meg da:) Men det er jo naturlig når mor er syk. Regn med at legen din vet hva h*n snakker om du. De har jo tross alt mange års utdannelse i dette her.. Håper du snart blir bedre! drikk urtete ved siden av medisinene, og etterpå, jeg syns iallefall det hjelper godt for å åpne bihuler! Og prøv saltvannsspray i stedenfor nesedråper/spray, bedre for slimhinnene dine. god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå