Gå til innhold

Begynner å bli litt tungt

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Jeg er 24+5 i dag. Har egentlig ingen plager, ikke en gang antydning til halsbrann, ingen bekkenløsning. Men jeg synes faktisk dette begynner å bli litt tungt jeg. Har lagt på meg 16 kilo. Jeg la på meg 28 kilo i forrige svangerskap så jeg er vant til å bli stooor. Men nå er liksom alt på magen. Føler nesten jeg tipper framover, og enda er det langt igjen. Begynner å bli oppriktig bekymra. Noen andre som har problemer med å komme ut av senga? Eller som har magen til ribbena allerede? Hvordan er egentlig de siste ukene? Er det litt tidlig å føle seg høygravid?

Fortsetter under...

Føler akkurat som deg. Er nå 26 uker og har lagt på meg 13 kilo. La på meg 20 sist jeg var gravid, men det var mye vann, og det var ikke like tungt. Føler meg allerede veldig full i magen og sliten. Orker liksom ikke å gjøre så mye meningfylt på dagene, og så greier jeg ikke helt å stille opp for sønnen min når han er hjemme heller. Og det føles som om det er veldig lenge igjen... Det er jo også litt skummelt at det faktisk kommer to stykker jeg skal passe på også da, selv om jeg nå begynner å glede meg til å se dem.

Det er alltid en trøst å høre at andre har det likt. Det blir liksom litt normalt da. Hvor gammel er sønnen din?

Vet du hva du får nå?

Føler meg også litt som monstermamma for tiden. Men prøver å slappe av når de er i barnehagen slik at jeg kan kose med dem når de kommer hjem. Er veldig glad for at jeg er sykemeldt.

Jeg er i uke 34 nå, 6 uker til termin i dag faktisk. Jeg har gått opp 25 kilo til nå, alt forran. Hadde ikke så veldig med plager før uke 30 egentlig, litt halsbrann og en og annen hodepine.... nå er det flere vondter og mer av dem. Mye halsbrann, kvalme, ryggsmerter, kynnere, murring i beina... det er tyngre på slutten ja...Gleder meg til prinsene våre kommer til verden!!!

Sønnen min er 1 1/2 og det ser ut som vi skal få en gutt og en jente.

Har litt blandet forhold til det å være sykemeldt. Var supersliten så lenge jeg jobbet, selv om det var redusert, men samtidig var det godt å komme ut av huset. Nå er det en del dager jeg bare går hjemme, og man blir jo litt nedfor av å ikke se folk, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...