Gå til innhold

Trodde det var noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR :( Har gått med en underlig følelse i kroppen, ingenting har vært som ellers. Har hatt veldig mange "gravidsymptomer". Glemte pillen èn gang på forrige brett. Vi har klart å blir gravid MED piller før, så det kan jo skje igjen ;)

I forrige uke var sambo ute og handlet, og kom tilbake tilbake med digital CB. Begge var kjempespent da testen skulle tas... i all iver klarte jeg å miste hele greia i do! Er det mulig??? Den ble jo selvsagt ødelagt..

Vi bestemte oss for å vente en uke med å teste igjen (var på besøk hos svigersøster)...meeen siste dagen vi var der, kom altså TR :(

Tenkte jeg skulle være sterk og vise sambo at dette ikke gikk inn på meg, men steinansiktet holdt i 2 dager.. (han sa forresten at han bare ventet på en reaksjon, så han kjenner meg vel ganske godt).

Selv om jeg ble litt skuffet, får jeg/vi prøve å fokusere på det positive med hendelsen:

For det første; nå vet jeg at sambo helt garantert har lyst på barn. Det at han viste entusiasme og glede når vi snakket om at det kanskje var en liten spire i magen, ga meg i allefall en trygghet jeg ikke har hatt før.

For det andre; Vi har planlagt å begynne i april, fordi vi ønsker at barnet skal komme i første halvdel av 2008. Hadde det blitt et barn nå hadde det absolutt vært like velkommen, men planene våre framover tilsier at det passer best med 2008-barn.

For det tredje; det er IKKE lenge til april. 45 dager eller no. DET klarer jeg vel å holde ut.

Dette ble litt langt og rotete, men godt å få satt ord på følelser!

Ha en fin uke alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) I april får du sikkert en kjempeherlig spire som er planlagt med hele hjertet! :) Da blir det jo litt ekstra "stas" å vite at den var deres felles prosjekt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...