*MiAMi* Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Da kom TR Har gått med en underlig følelse i kroppen, ingenting har vært som ellers. Har hatt veldig mange "gravidsymptomer". Glemte pillen èn gang på forrige brett. Vi har klart å blir gravid MED piller før, så det kan jo skje igjen I forrige uke var sambo ute og handlet, og kom tilbake tilbake med digital CB. Begge var kjempespent da testen skulle tas... i all iver klarte jeg å miste hele greia i do! Er det mulig??? Den ble jo selvsagt ødelagt.. Vi bestemte oss for å vente en uke med å teste igjen (var på besøk hos svigersøster)...meeen siste dagen vi var der, kom altså TR Tenkte jeg skulle være sterk og vise sambo at dette ikke gikk inn på meg, men steinansiktet holdt i 2 dager.. (han sa forresten at han bare ventet på en reaksjon, så han kjenner meg vel ganske godt). Selv om jeg ble litt skuffet, får jeg/vi prøve å fokusere på det positive med hendelsen: For det første; nå vet jeg at sambo helt garantert har lyst på barn. Det at han viste entusiasme og glede når vi snakket om at det kanskje var en liten spire i magen, ga meg i allefall en trygghet jeg ikke har hatt før. For det andre; Vi har planlagt å begynne i april, fordi vi ønsker at barnet skal komme i første halvdel av 2008. Hadde det blitt et barn nå hadde det absolutt vært like velkommen, men planene våre framover tilsier at det passer best med 2008-barn. For det tredje; det er IKKE lenge til april. 45 dager eller no. DET klarer jeg vel å holde ut. Dette ble litt langt og rotete, men godt å få satt ord på følelser! Ha en fin uke alle sammen!
*bubbs* Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 I april får du sikkert en kjempeherlig spire som er planlagt med hele hjertet! Da blir det jo litt ekstra "stas" å vite at den var deres felles prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå