Gå til innhold

Arg!!!! håper aldri jeg blir en sånn mor!!!!


vips-77

Anbefalte innlegg

Var hos foreldrene mine i helga og det var virkelig en prøvelse... Uansett hva jeg sa så sa moren min det motsatte.. Hvis jeg sa at ungen er trøtt så sa hun at: - Nei det er hun ikke, hun har jo øynene åpne!

Hallo!!!!! Så det går ikke an å være trøtt hvis man har øynene åpne?????

Hun presterte til og med å si at jeg ikke måtte gi ungen for mye mat!!! Hva i hel......???

Har aldri opplevd henne sånn, jeg sa i fra men hun skjønte nok ikke helt at hun bør bare holde kjeft om sånt.... Og når folk ikke forstår at en liten baby er faktisk et eget individ og menneske så blir jeg så irritert.. De kan ikke respektere at av og til må ungen få litt fred og få sove i ro.....

Ikke mye hyggelig å dra på besøk når det er sånn..

Måtte bare lire det av meg og få det ut!!!!!! takk gud for at svigermor ikke er sånn i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok ikke lett for våre mødre når deres "små prinsesser" får barn.

 

hun vil vel bare være til hjelp,selv om hun gjør mer skade.

 

min mor er også sånn, men jeg forteller henne når hun går over streken.

 

våre foreldre skal lære seg å være besteforeldre og vi skal lære å være foreldre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern det da Vips... mammane våres liker å tro at de vet best vet du.. mamma også lirer av seg teite ting noen ganger.. som da jeg hadde vært hos fysio med Jenny. Fysio da hun ikke skulle sitte eller stå før etter at hun hadde lært å krabbe. Mamma mente at hun hadde nok rett i at hun ikke skulle det. Men jeg prøvde å forklare at det funker dårlig om hun bare skal ligge hele dagen frem til hun er 8-9 mnd! Da blir det bare hyl og grining da. Det er jo ikke noe hyggelig.. Alt med moderasjon sier jeg..

 

Må lunsje igjen snart ass!!

 

Oj, jenny må opp og få mat..snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. dumt dette...

 

mamman min kommer i morgen.. fra tyskland.. første gang hun ser sitt barnebarn :) blir spennende å se hvordan det går. hun skal bo hos oss en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...