Gå til innhold

Hei dere som nettopp har testet positivt!

Anbefalte innlegg

Først av alt, gratulerer med spire :o)

En ting jeg lurer på.....satt dere med "vanlige" mens symptomer eller med en annen følelse denne mnd dere testet positivt?

Jeg har så vanlige mens symptomer som det går an men håper alikevel at det kan ha skjedd noe denne mnd....

Fortsetter under...

Tok en test i morges, veldig svak positiv den også:)

Jeg har våknet de siste nettene og må på do...

Mine symptomer:

1. Jeg bare visste at jeg var gravid

2. spenn i magen (nederst - i livmoren) dette er det tydligste tegnet. Veldig annerledes følelse enn mensen tegn.

3. Jeg har ikke spesielt harde brystvorter, men i det siste har disse blitt harde veldig ofte.

4 stikking i livmoren en gang 6 dager etter el...

5. og ja, glemte festeblødningen (som jeg trodde var tidlig spotting før mensen)

Og det er det tror jeg.

Lykke til jenter!! Og enig, kult nick!!!!!

Annonse

Takk så mye for svarene :o)

Og gratulerer så utrolig mye beredt!!

Vi fikk en skikkelig smørbrødliste der...!!

Får håpe at spenn i magen og stikkinger denne mnd er mine symptomer.!! IKM Lørdag

Lykke til Tiamia...!!!

Jeg stikker innom her får å sjekke resultater :o)

Svak positiv test i dag tidlig og i gårkveld.

Ingen symptomer bortsett fre manglende mens og stikkninger i livmoren siste uken.

Ømme brystvorter en uke før IKM. Kun selve vorten.

Ellers er det helt annerledes enn forrige gang da jeg hadde enorme magesmerter og spydde i 4 mnd.

Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen.

Lykke til med testing, prøving og spirer!

hei..

ja . jeg bare viste at det hadde blitt til.. fordi jeg fikk en vond mage smerte 2 dager etter eggløsningen.... og etter dette har jeg gått å hatt luft i magen.. hard avføring.. småkvalm og litt svimmel.. og ca 1 uke før ventet mens....fikk jeg vonde ømme bryster----- så.... høyere kropstemp.. min har ligget på gjennomsnittlig 37.45- tok test 3 dager før ventet mens... possitiv. men.... alikevel.. engstlig ... åååå. har vel tatt ca 4 tester allerede... hihi.. alle er jo possitive og mensen er da ikke kommet 3 dager over.... men er liksom ikke trygg.. før jeg har fått vært hos legen jeg da..... men dere .... brystene mine er ømme .. fra og til..... er detet normalt da.. så fort di kiksom ikke er ømme .. er jeg sikker på at noe galt har skjedd.... og plutselig .. er di ømme igjen.. merklig følese......

Hei tiamia!!!

Jeg hadde en følelse, før symptomene. Om at noe er annerledes... Kroppen er liksom litt rar.. Vanskalig forklare...

har ikke spesielt ømme bryster (men brystvorter - noe jeg ikke har hatt før!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...