Gå til innhold

noen som vil snakke!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! nå har vi prøvd i2år på å bli gravide! har vært hos legen sjekket sæd kvaliteten, men venter på svar i løpet av de næremeste dagene. jeg skal til undersøkelse om 1 måned. det verste med denne ventinga er at vi prøver å ikke tenke på det, men det resulterer bare i at jeg tenker mere på det. og så har vi et voldsomt press fra hannes foreldre og venner på hannes sin side.. føler meg langt inn i evigheten! er det noen som har erfaringer med bruk av babycomp? eller andre råd å komme til meg med! blir veldig glad for svar! stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kjøpt meg et termometer med to desimaler og brukt fertilityfriend.com dette er en utrolig bra side. i tillegg vil jeg abselutt anbefale akupunktur, hadde det ikke vert for at jeg gikk på det så hadde jeg nok aldri blitt gravid, nå skal jeg begynne å prøve igjen

Skrevet

hei! takk for svar... har snakket med ei dame om å få time til akupunktur men ho hadde veldig lang venteliste da! så står på vente liste til dette også! takk for tipset om nettstedet! så det skal jeg begynne å prøve! :)

Skrevet

høres ut som en god plan:) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...