Gå til innhold

luft i magen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter...

de siste par månedene har jeg hatt mye luft i magen som har desverre resultert i promping, og da mener jeg høyt promping. som oftest har jeg jo kontroll, men det er virkelig et problem, i helgen var jeg hos svigers og da turte jeg ikke ligge og hvile på sofaen med fare for å sovne, fordi ifølge mannen min er jeg ganske høylydt når jeg sover!!!

ville bare vite om andre har det samme problemet?? er førstegangsfødende og er i uke 27 nå.

lykke til videre..

tror jeg signerer med anonym på denne jeg...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, luft er en av de hormonelle gledene ved svangerskapet det, gitt!

ikke noe uvanlig i det, men tidvis fryktelig ubehagelig ja!

Roet seg ned etter 1.trimester for min del, heldigvis, men joda, det hender det smeller til! hihi

tror det hjelper å gå tur og sånn.. da får du dytta litt på systemet, og så slipper du "opphopinger" på en måte..

Skrevet

Hehe, et kjent fenomen dette.

Jeg slipper ut luften (når jeg er alene) og gliser bredt. Bedre å fise enn å sprenge en tarm er mitt motto om dagene..

Fnisfnis!

Skrevet

Hehe, jeg er veldig plaget med det jeg også, nestengodt å høre at det finnes flere "prompere" der ute ;P Er jo ikke så morsomt, men sånn er det nå bare :)

Skrevet

jepp... kjent med det her i huset også....hehe

Skrevet

Hehehe!

For å si det sånn...

JEG var ikke kvalm i 1. trimester, men den stakkars samboeren min måtte gjennomgå på kvelden. Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud for noen høylytte stinkbomber som kunne komme i ca uke 9.

Etter det var det ikke så gale, men hvis jeg spiser meg skikkelig mett, så kan det komme en bombe eller en smyger nå også:)

Det er bare å fise i det!!!

Skrevet

ah anngåande luft i magen ja!

I går var det skikkeli ille på kvelden, sikkert pga mye kaker og søtt hele morsdagen!

så før vi skulle se en film i går så måtte jeg gå å legge meg i senga under dyna for å få fise i fred :P

flaut men sant.....

så kom samboeren inn og lurte på hva jeg lå der for og rev av meg dyna og skulle tulle med meg,......stakkars fyr :P

oppdaga fort hvorfor jeg lå der ja :P

Skrevet

Haha. Jeg har fått så innmari prompehumor siden jeg ble gravid.

Både katta og jeg sniffer litt ekstra på rakkern som kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...