Gå til innhold

En flaske mme = soving hele natten...


Moniken, mamma til 3

Anbefalte innlegg

Nå har lillegutt fått en flaske mme av pappaen sin to kvelder fordi jeg har vært på trening. Jeg har ammet som vanlig når jeg kom hjem, men det er helt tydelig at han blir ekstra mett av å få litt Hipp i magen :)

I natt sov han nemlig 9,5 timer sammenhengende!! Han fikk en flaske Hipp i syv-tiden, og han la seg halv ti. Jeg hadde greit med melkespreng da han endelig våknet... Tror faktisk jeg foretrekker å stå opp en gang i løpet av natten og amme litt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med en så lang soveøkt da! Jeg merker ikke noe særlig til melkespreng, men jeg regner med det er de harde kulene som kommer i puppen hvis det er lenge siden man har ammet? Jeg har nok rimelig LITE med melk og kan få en kul i hver pupp hvis det ikke har vært tatt av den puppen en hel natt f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi-9,5time du -en skikkelig sovegutt jo ;)

Jakob får mme siste måltidet før kvelden han også-og han sover som regel fra ca 21.30-22.30 til mellom 5-7en gang.... så det metter nok bra ja....han sluker da også rundt 200ml da-i går fikk han faktisk 230 ml- såerjo ikke så rart han sover lenge!!

jeg har også bra melkespreng når han våkner ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at pappan ikke hadde en klonk med et eller annent i den flaska?? ;P

misunnelig- hilsen ammet4gangerinattdåttcom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pumper meg på morgenen, og det gir jeg sånn ved 8 tida om kvelden.ca 70-90 ml. jeg ammer først.Og nå sover snuppa fra ca 20,30 til kl 6.Da våkner hun og jeg tar henne over i senga mi og ammer. Rimelig BRA spreng da gitt.. men deilig med litt kveld "alene"også og veldig deilig å være uthvilt etter å ha sovet hele natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hjelper ikke med mme her ;( sikkert fordi det er det eneste han får uansett.. så _min_ lille Ask sover fra ca 22 til 2 og fra 3 til 6..

håper han sover natten gjennom snart :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart.. Vi gav August mme om kveldene en stund, både for å lette litt for slitne meg, og fordi vi trodde at han kom til å sove lengre.. Men i forrige uke hadde jeg plutselig så mye melk, jeg pumpet det ut og han fikk det istedenfor mme om kvelden, og i begynnelsen av forrige uke sov han fra ca 23 til 8-9-10, og slutten av uken fra 21-22 til 8-9.. Merkelig.. Eller det kan jo hende at han plutselig har fått til et sovemønster da..? Han er 2 1/2 mnd..Deilig å slippe å stå opp om natten, foretrekker heller spreng enn å måtte reise seg fra den varme sengen til alle tider..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fristende ut.å.få.sove.så.lenge

Men.skal.jeg.gi.flaske.må.jeg.pumpe.puppsen.og.jeg.er.så.lat....

 

 

Hjelp.mellomroms-tasten.min.har.kollapset.totalt!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...