Yrha Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i lange mamma-bukser? Bruker lengde 36. Var på Lindex og H&M i helga, og buksene deres nådde meg til anklene!! Ikke akkurat lekkert, nei )
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 mener å huske at buksene på Barnas Hus er lengre..
Turid Laila Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Ikke akkurat svar på det du lurer på da... Men jeg har helt motsatt problem jeg... Syns alle mammabuksene er for lange i beina uansett... Så jeg må sy opp alle sammen, uansett hvor jeg kjøpe de. Sambo lo av meg for jeg var så forbanna i butikken. "herregud bena blir vel ikke lenger selv om magen vokser vel?!?!?!" Da lo han godt hehe...
Yrha Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Takktakk, Vintersol, skal sjekke der! Angell, kan du ikke klippe av buksene dine og sende til meg Så har vi løst problemet! Men seriøst, det er frustrerende å være litt utenom normalen. Spesielt når vi skal ha mamma-klær, det bugner ikke over av dem i butikkene akkurat...
Yrha Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 Nei, Trondheim. Hvem tenker du på, kanskje de har en nettbutikk?
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 ja, er ikke særlig moro å være utenfor malen.. men er vi ikke det flesteparten av oss? Syns aldri jeg får bukser som passer over både hofter, rumpe og lår jeg! Og disse magebuksene,, så mye teite patenter som enten strammer forferdelig på vonde steder, eller der den delen som er over bukselinningen glir ned og syns godt under genseren? Har ei bukse fra Barnas Hus som jeg er fornøyd med, det er en sort bukse som er i samme type stoff hele veien, og der strammingen er i ryggen, ikke over magen.. Utover det trives jeg faktisk best i normale løse bukser jeg, som går under magen.. og da heller ha lengre topper og gensere over.. (da tenker jeg sånne med snøring, ikke knappebukser, de har jeg gitt opp for lengst!)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Tviler litt på det, er en knøttliten butikk i Bergen som heter "Mamma og meg" der har de noen utrolig fine dongeri bukser som går under magen og som også har lange ben om man ønsker det. Jeg er 172 cm høy og på de med lengst ben på måtte jeg brette dem ganske mye opp for å ikke trakke på dem (ca 15 cm), så jeg måtte faktisk få hun som jobbet der til å hente en med kortere ben til meg, tror det må være første gang jeg har opplevd det, hehe...
2søtesmåh Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Følg denne linken: http://www.mammahuset.no/productview.php?page=4&mgid=6&gid=9 Disse skal jeg kjøpe snart )
gladbaby Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg vet at 2wear har bukse med ekstra kengde i bena. sjekk forhandlerlisten på www.2wear.no.
71variant Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 uff ja jeg er 180cm og finner ikke bukser som passer i bena tok til slutt XL på H&M men angrer på det - mister jo buksene - henger og slenger over magen og rumpe/lår. tenkte kanskje magen kom til å bli stor - men tror egentlig ikke den noen gang kommer til å bli så stor da lykke til...
2søtesmåh Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Så deilig å høre at andre har samme problem. Men du må se på linken jeg la ut oppi her et sted. 91cm i beninnerlengde!!!!. Det tror jeg skal bli langt nok til meg også. 34" blir for kort til meg til vanlig, 36" litt lang, men med bittelitt hæler så er de perfekte i 36". Tror 91cm tilsvarer ca 36" så jeg håper de blir fine. Håper det går an å få buksene uten mamma-mage også ) Umulig å finne finbukser når beina er så lange.
lbhu Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en 2wearbukse. Jeg er 180 høy og bruker vanligvis 36 i lengde, noe som betyr jeg aldri finner bukser i Norge. Denne buksa var i str 38/40 og den er helt genial i lengden! Alva, hvor ligger denne vesle butikken i Bergen?
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 jeg har bestilt en mammabukse på ellos som var 88 i bena og på suki.no har de olabukse som er 93 i bena. Disse passer kjempefint til meg begge to og jeg bruker normalt 36 i bena.
Yrha Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2007 2wear ser genialt ut ja, de har jo en bukse som heter LONG!! Er jo på evig søken etter den perfekte jeans'en, og det har visst ikke gitt seg selv om jeg er gravid, gitt!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 jeg bruker åsså 36 i bena..eller mer..men jeg finner på hm jeg..kjøpte en bukse der her en dag som nesten var lang..helt grei..
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Dongeribuksene til mamasita er veldig lange. Jeg bruker 36 i beinlengde og disse var akkurat lange nok og veeeldig dyre. Men det driter jeg i. Så legne de passer. Gå inn på mamasita.no å se. Jeg bruker vanligvis 38 men måtte ha xs i buksa. Mye stretch i den. Den kostet 1276,- fysjom... Ellers skal en veninne til London og hun skal gå innom på longtallsally.com å kjøpe bukse til meg. Dritdyrt å bestille på nett (må betale porto og toll/mva) så hun skal gå innom for meg. Long Tall Sally har i alle fall 36-lengdebukser, og gravid-bukser. 2 forskjellige tror jeg. En svart og en i dongeri.
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 Titt inn på mammaogmeg.no de har mammaklær. kanskje du finner noe der:)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #19 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er 183 og bruker 36 i lengde og jeg kjøpte disse: http://www.mammahuset.no/productview.php?page=3&mgid=6&gid=9 med Produktnr NL8077/10 og Produktnr J5101 på mamhuset og de er kjempe lange, litt for lange men har allitd det andre probemet med forkorte så har ikke ville legge dem opp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå