Gå til innhold

Ang bleieskift......


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere, skifter dere før eller etter mat?? her er det stort sett etter mat- da er han så fornøyd og koser seg på stellebordet....

og vasker dere etter hvergang babyen har tissa??? når det bare er tissebleie mener jeg, jeg gjør ikke alltid det- men skifter ofte og lufter godt da.....men bør man kanskje vaske etter hver gang?? han er ikke sår eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker å skifte før maten, siden hun er fæl å gulpe av og til. Da må vi behandle henne som en liten bombe som kan gå av ved bøying og tøying, hehe. Selvsagt også etter maten hvis hun har klart å produsere noe mens hun har spist.

 

Tissebleier skifter vi som regel uten vask av stumpen, bortsett fra ved morgen og kveldsstell.I ngen sår rumpe for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe- kjenner igjen "bombebehandlingen" ja- sånn er det her også!!! så bleieskiftet skjer ikke rett etter måltidet for å si det sånn ;) lillen her bæsjer bare hver 4-5 dag, og da helst rett på stellebordet- ikke i bleia, så er jo ikke mange bæsjebleiene her lenger....

Vi vasker/dusjer morgen og kveld og noen ganger innimellom i løpet av dagen....da fortsetter vi sånn tenkerjeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker stortsett etter hvert bleieskift. Men noen ganger blir det bare en rask tørk. Vesla elsker å ligge uten bleie, så når jeg dusjer, går på toalettet, vasker klær så ligger ho uten bleie og spreller.

I natt våkna jeg av en bæsjebleie. Hadde begynt å vaske ho og trudde ho var ferdig. Men så kommer det en eksplosjonsarata stråle rett i kløfta. Måtte vaske meg og skifte bh midt på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skifter før han får mat.. ikke etter... nettop pga gulpfare, hehe.. men så lenge der er bare tissebleier er det ikke fårlig.. bleien nå om dagen er såpass sugekraftig... skifter seff så fort det kommer bæsj... omtrent en gang om dagen... og da er det MYE, hehe...

ellers la jeg Ask ligge naken ba baderomsgulvet på en teppe ganske ofte, når jeg er på badet... han elsker det.. kan godt lige sånn i en halvtime og bare kikke seg rundt :) godt og varmt på gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter alltid etter mat. Hun bærsjer ca 10 min etter hvert måltid så...

Her får ikke tulla ligge så mye naken desverre.. Det trekker litt på badet så da blir det ikke mye hun får lufte seg sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt forskjellig her. Noen ganger før mat og noen ganger etter. Vasker henne med en våtserviett hver gang og lar hun ligge litt uten bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...