Gå til innhold

ÆSJ!!!! Forkjøla... Aaaaahrgh!!

Anbefalte innlegg

Buhuuu... Tett i hodet og nesa og klør og slimer i halsen... Heldigvis ingen feber, så det er jo ikke farlig, jeg får bare prøve å tenke på dét og være glad til.

Men blir gal av kløen og slimingen i hals og munn. Vanligvis tar jeg en allergitablett når jeg får slik, det har veldig god effekt. Men det kan jeg jo ikke nå. Ser at nesespray/ dråper også er et omstridt tema her inne, men jeg kan ikke skjønne hvordan nesedråper skal ha effekt på morskaka... Om jeg kun drypper det ene neseboret, så fortsetter jo det andre å være tett, SÅ lokal er effekten faktisk... Når nesedråpene ikke virker "slimhinnesammentrekkende" på naboneseboret, så kan jeg ikke tenke meg at effekten kan rote seg helt ned i morkaka!

Så her blir det 1 x nesedråper om natten noen dager i hvert fall, så har jeg en sjanse til å få sove...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8193621-%C3%A6sj-forkj%C3%B8la-aaaaahrgh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Skikkelig forbanna hører jeg ;)

Jeg kjøpte et slikt horn på apoteket som jeg fyller med lunkent vann og salt (koster134 kr). Dette lar jeg renne gjennom nasen 4 ganger om dagen, pluss at jeg har saltvannspray utenom. JEg har faktisk fått vekk nesten hele bihulebetennelsen på dette. Det tar litt lenger tid, men jeg vil prøve å unngå nasespray. Er enig med deg at det er til å klikke av, og tror ikke at en dusj kan skade. Men som sagt så anbefaler jeg sterkt at du kjøper det hornet :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...