Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Altså, har skjønt at om det føles ut som lepper og ikke som en nesetipp så er man moden... Menne.. betyr det at livmorhalsen er kortet seg ned eller? (dæven nå føler jeg meg uviten her!!)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2007 Dytter litt jeg..
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Dette er IKKE et dumt spørsmål, det er jammen meg ikke lett å holde styr på alt. Jeg ble undersøkt av jordmor forrige uke. Hun sa at jeg hadde et par cm åpning, men at jeg IKKE var moden. Jeg er annengangs, og hos oss foregår modningen slik at livmorhalsen avflates/avkortes parallelt med at den åpner seg. Derfor kan man altså være umoden, selv om man har litt åpning. Hos førstegangsfødende avkortes livmorhalsen FØR den begynner å åpne seg. Ble du klokere nå ? Du har ei jente fra før, ikke sant?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Aha.... Jo, jeg har ei jente fra før. Da gikk jeg med 2 cm ganske lenge, og når jeg ble satt igang fikk jeg modningspiller.. så da kunne jeg jo ikke vært særlig moden? Jeg ble litt klokere ja - tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå