Gå til innhold

vektøkning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var jo bra sløvt og ikke skrive. er 11+3 uker. er absolutt ikke overvektig eller undervektig fra før, men helt vanlig i forhold til min høyde. følte bare at det var så mye....spiser sunt, regelmessig og mosjonerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal stresse med det, jeg. Særlig hvis du er normalvektig. Har hørt at alt sånt er helt individuelt. Vær snill med deg selv og tenk at slankekuren må du uansett ta til slutt, så et par kilo ekstra spiller ingen rolle! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke lagt på meg noe enda,tvert imot har gått ned ca.1-1,5 kg så det er nok veldig individuelt. er akkurat 10 uker i dag. men det at jeg har gått ned i vekt har nok noe med at jeg har spist lite de siste 4 ukene pga. kvalme.

Men stresser ikke med vekta nå, har stresset nok med det fram til nå. Nå nyter jeg bare at jeg er gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, i forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg!!! Men etter 3 mnd med amming var jeg tilbake til utgangspunktet - amming er en super slankekur :-) Og du kan til og med spise normalt! He he, så denne gangen bekymrer jeg meg ikke for vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg siden august. Men har siden da gått opp 8 kg. Noen av de kom sikkert i forbindelse med røykeslutt i oktober og julefeiring. MEN tror nok at noe av dette har kommet i etter at lykkeliten i magen har festet seg. Blir skremt av dette jeg da. Da jeg var gravid med nr 1 gikk jeg opp 30 kg. Ned 12 kg etter fødsel. Og der stoppet det. Gikk altså med 18 kg for mye gjennom to år med amming. I forfjor sommer startet jeg å jobbe aktivt for å gå ned. Redd for at jeg må gjennom det samme igjen.... Spiste relativt sunt i sist svangerskap, gikk turer og svømte mye. Og likevel..... Men som noen her sa så suser mange ned i vekt igjen med amming osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...