Fødemaskinen Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Ser at afipran kan øke melkeproduksjonen. Siden jeg begynner å bli smådesperat her, er jeg villig til å prøve alt. Har følgende spørsmål: 1. Er det noen som bruker afipran fast for å øke? 2. Isåfall dosering? 3. Ifølge felleskatalogen står det ingenting om økende melkeproduksjon. Er det da mulig at legen min ikke vet om at preparatet øker? Meget takknemlig for svar:)
Anonymium Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Afipran er et kvalmedempende middel som går over i morsmelk.Om det er melkeøkende, har jeg aldri hørt. Rådfør deg med lege om du skal amme og trenger kvalmedempende midler. Dette står på pakningsvedlegget.
Fødemaskinen Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Det står på listen over ting som øker melkeproduksjonen. Skal ikke være noe problem med ammende mødre såvidt jeg vet. Kan jo gis til gravide kvinner på sykehus med visse moderasjoner.
Expat Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Har legen din ikke peiling så kan han kontakte Relis eller NKA på rikshospitalet.
Anonymium Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Bare siterte pakningsvedlegget som jeg har foran meg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå