Gå til innhold

Ani ..........................*ROPE PÅ*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har prøvd og sende personlig melding til deg, mn den vil ikke gå igjennom.. Har du full postkasse?????

Hatt en fin helg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!!

Så rart. Nei jeg har ikke full postkasse men kan prøve å tømme den for det jeg har. Hm dette har jo skjedd før også, lurer på om det er noe med min eller din? Eller kanskje bim ikke alltid klarer å sende meldinger?

Har hatt en fin helg, som ble litt forlenget da bilen ikke ville gå i går kveld... Skulle egentlig hjem i går, men da vi hadde kjørt noen km så stoppet bilen av seg selv og etterhvert ville den ikke starte.. Så vi måtte ringe naf (som vi har hatt besøk av på hytta tre ganger på samme tid i fjor fordi bilen ikke ville starte) Det morsomme var at det var den samme mannen som kom denne gangen, Kjetil heter han, en hyggelig fyr. ( Vi traff han i sommer også, da tilfeldig, og han smilte og sprute hvordan det gikk med bilen..) Vel han lo litt da han så oss... Han byttet dieselfilter men fikk likevel ikke startet (hadde visst kommet noe vann i dieselen, kunne visst være at vi hadde fått noe dårlig diesel et sted). Så han måtte ta med bilen til verkstedet sitt og la den overnatte der. Så vi måtte reise tilbake til hytta (heldigvis var foreldrene til mannen min der) og fikk ikke reist før i dag. Huff syntes det var litt ubehagelig fordi jeg måtte ringe jobben og forklare hva som hadde skjedd og si at jeg ikke kom på jobb. Bytter jo bare sykedag, men likevel ikke så morsomt. Har liksom vært så mye med meg i det siste... Men men kunne jo ikke så mye for det.

Har du hatt en fin helg da? Og har det ordnet seg med fridag på jobben? Har du forresten fått de personlige meldingene jeg har sendt til deg? Sendte hvertfall en før jeg dro torsdag, tror jeg.

Håper du har det bra og er frisk! Har forresten fått masse fint babytøy av foreldrene til mannen min! De gleder seg så til å bli besteforeldre og hadde kjøpt masse fint på h&m! Å det er så søtt! Gleder meg til å kunne bruke det!!! ;)

Skrevet

Hei på du!

Hm... Snodig.. Har prøvd å sende deg melding på torsdag for å svare på meldingene fra deg, men det gikk ikke.. Mulig at pc`n min har tulla.. Jeg formaterte den og la inn igjen alt på nytt i går, så det kan hende det funker nå... Kan si at den er litt kjappere enn det den var.....

Hehehe.. Oisann!! Koselig å møte på den samme i naf, men litt flaut kanskje? hehehe.. Godt at svigersene dine var oppover da, det var jo litt flaks at de kunne hente dere. Ellers hadde vel naf kanskje hjulpet dere opp igjen.. Dårlig diesel ja... Vi fyllte dårlig bensin på Esso på jevnaker, og de måtte bytte pumpene sine etterpå.. Vi fikk MASSE luft på tanken istedenfor bensin :( Hm.. Aldri moro å ringe jobben og forklare seg.. :s

Jeg har hatt en helt grei helg, fått gjort litt hjemme og slappet av på sofan.. Akkurat kommet hjem fra seinvakt nå, og det er den roligste vakta jeg har hatt siden lenge før jul tror jeg.. Men skal ikke klage så lenge vi har mulighet til å skravle litt ekstra med pasientene, og gå en ekstra treningsrunde med de.. Det er bare bra for de! Har ikke fått snakket med sjefen. Men så hun hadde satt opp en time på fredag etter lunsj sammen med meg, så da er det vel noe på gang... Hun som skal gå i vikariatet mitt har iallefall kommet på opplæring. I morgen skal jeg og gubben (hehe.. han blir så sur når jeg kaller han det.. hihih) fylle ut permisjonspapirene.. De må jeg levere på torsdag. Og på onsdag kommer venninnen min med sin vesle jente fra nord norge! Så på lørdag får vi besøk her hjemme av de to ;) Gleder meg sååå masse. Hun er 5 måneder nå straks ;) Skulle egentlig på Rally Norway til helga, men tror ikke jeg orker.. Vil ikke stå ute og fryse i to dager med stor mage... da ser jeg det heller på tv..

Så koselig å få babytøy! Jeg var hos mamma i går og hentet en del strikkejakker etter meg selv som er like fine. Og vogndyne ;) Ting faller på plass endelig!! jippiiiiii!!!

Vi skravles. Klem

Skrevet

Hei!

Så spennende med møte med sjefen da! Får håpe dere kommer fram til noen gode løsninger! Permisjonspapirer ja, hm må vel kanskje få gjort noe med det vi også... Men har jo god tid enda. Fredag skal jeg på IKEA og se om jeg finner no utstyr til baby (stellebord ol) Er moro å gå å titte på! Skjønner godt at du ikke har så lyst til å stå ute og fryse nå nei. Spesielt vondt på brystvortene... Huff, best å holde seg inne på sofaen.

Jeg kommer ikke på nettverksgruppe imorgen, men kommer neste torsdag så håper dere fortsatt skal møtes da! Vi snakkes!

Skrevet

Hei og hå!

Så akkurat priv.meldingen og svarte på den.. ;) Tenkte jeg skulle sendt deg bilde av gullet mitt i dag... Men så ville han ikke stå i ro.. Rart det med en hest på 450 kg.. Hehehe. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...