Gå til innhold

Gråt ved puppen!


Beibi82

Anbefalte innlegg

Ingrid har de siste dagene begynt å ta 2-3 tak for så å slippe puppen og hyle....!! sånn kan hun holde på opp til 10 ganger før hun tar ett skikkelig tak. Hva er galt?????

 

Skal sies at hun har trøske, men det har hun hatt en god stund nå og ikke vært noe problem før. Huff...i natt skreik hun så hjerteskjærende og høyt at far i huset spratt opp av senga.. hørtes ut som hun hadde det forferdelig vondt :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvorfor jeg men- Jakob gjorde det samme her- han var kjempesulten og jeg gav han puppen, men han bare slapp opp , hylte og spytta ut melka igjen :-/ så fikk han flaska si og var kjempefornøyd!!! Tror du mamman var trist eller???? han får mer flaske enn pupp og er nok godt vant med at melka kommer fort og det er vel bedre da..... han har tatt puppen senere altså, uten hyl og skrik- så jeg vet ikke om det var noe spes den ene gangen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det og enkelte dager. Jenten vår har ikke fått flaske så det er ikke det som er problemet her i gården. Men tror kanskje at to av gangene det har skjedd har hun vært så trøtt at hun ikke har visst bedre. Da har jeg lagt meg i sengen og ammet og hun har drukket fint, og sovnet rett etterpå. Noen ganger virker det som om det kommer for mye melk at hun ikke klarer å svelge unna, og blir sint av den grunn. Så har ingen forklaring på det jeg heller. Jenten min er snart 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår har også hatt det sånn. Men det har vært pga magen.. Tilslutt gir jeg opp og gir han flaske. Tror det har med liggestilling å gjøre. Når han får flaske sitteligger han, kanskje det ikke føles så vondt ut da.. Og med flaske så får det litt fortere unna..

 

Han har også hatt sånne hyl når han sover. Men han sover videre etterpå. Av og til hører vi at det romler i magen hans, så tror nok de hylene er pga magevondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...