Gå til innhold

Mekka damer og andre som har lyst på treff i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ja, nå er det kanskje flere om har gått ut i permisjon? Hva med dagtreff denne uken? ( jeg kan ikke på torsdag) Men ellers er jeg ganske fleksibel på sted og klokkelsett.

Håper å noen har lyst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Blir gjerne med på et treff til.

Jeg kan ikke i morgen, men hva med onsdag eller fredag?

Skrevet

Hva med onsdag kl. 12? ( jeg skal til jordmor kl. 11.15, må måle sf målene fordi de har falt nedover, regner ikke med at jeg blir sendt videre samme dag for ultralyd hvis det blir aktuelt..) Ellers er jeg ledig hele fredagen......

Skrevet

Blir gjerne med på et treff. Har stort sett fri hele uka på dagtid. Onsdag kl 12 passer fint for meg:-)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff jeg. Skal til legen 11.15 på onsdag, og kan bli litt forsinket. Han er alltid for sen he he. Men kan jo komme så fort jeg kan. Hvor skal vi møtes???

Skrevet

Noe ide, skal vi prøve et nytt sted eller holde oss til Mekka, for meg er det akkurat det samme......

Forslag mottas med stor takk c",)

Skrevet

Samme for meg. Er ikke kjent desverre. Går jo aldri ut på cafe. Men med på alt :-)

Skrevet

Jeg er gjerne med på et treff jeg og!

Skrevet

Mekka er et veldig fint alternativ med tanke på plassen, men møter gjerne opp et annet sted dersom noen har forslag. Gi meg tid og sted og jeg kommer! Kan du bestille et sted, Endelig spire i magen?

Skrevet

Da bestiller jeg bord på Mekka til onsdag kl. 12. Så kan vi heller diskutere om vi skal møtes et annet sted neste gang....

Skrevet

Påmeldte:

Det er plass til flere c",)

Gullborg

Småen på vei-27 februar

Mamma til Yalisa

Februarbarn på vei

Endelig en spire i magen *fødeklar*

Skrevet

Da kommer jeg i morgen kl 12:-)

Skrevet

Gullborg

Småen på vei-27 februar

Mamma til Yalisa

Februarbarn på vei

Endelig en spire i magen *fødeklar*

Skalmann

Jeg kommer også. Jeg har time hos hudpleier kl 1130 så blir litt forsinket. Ser ikke ut som babyen min har planer om å komme ut med det første.

Skrevet

Da er bord bestilt på barn i magen kl. 12.00 i morgen. Har gitt beskjed om at vi HØYGRAVIDE og vil gjerne sitte godt c",)

Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...