Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hviler stort sett hver dag, er ganske mye trøtt..
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Får æ lov til å spørre: Koffer anonym egentli?
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 vell e vell ikke i katagorien høygravid enda, men sover lett 12t hver natt.. er nå i dag uke 33
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har termin 12 april, og har blitt veldig trøtt i det siste. Hvis jeg bare får lov så sover jeg også glatt 12 timer i løpet av natten. Men de dagene jeg skal på jobb så går jo ikke det, men da holder jeg på å sovne i seks-sju tiden om kvelden.
Prish Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 For noen uker tilbake sov jeg ikke i det hele tatt, men nå kan jeg sove og sove... Blir bare avbrutt av hyppige tisse pauser og hver gang jeg skal snu meg.
paulinen Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Sove??? Jeg sov mye og lenge helt til jeg blei høygravid. Nå er søvn bare pes. Bekkenet gjør at jeg kun kan ligge på siden, og dersom jeg ligger på siden flatt får jeg ikke puste, og havner jeg på ryggen ligger jeg og spreller som en fisk på land med pustevansker. Har blitt for tung til å komme meg opp selv og alt gjør vondt. Så søvn er for tiden rimelig oppskrytt her i i gården. Pleier å sovne når jeg er så utmattet at det er eneste alternativ, så nyt det så lenge dere kan Heldigvis blir det keisersnitt på torsdag, så da får jeg kanske sove igjen???
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Haha i wish... Nå har jeg vært syk så jeg har hostet som en gal. Sov ikke på to netter.. sliten ja! Ellers så sliter jeg såpass med bekkenet at jeg ikke får sove godt av den grunn.. Så nei, jeg sover mindre enn vanlig..
Coline har født Josefin Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Sover godt om natten jeg, når jeg først sovner.. Gjerne 9-10 timer, med 1- 2 tissepauser;) Men kan bli veldig trøtt på ettermiddagen og kvelden igjen. Prøver å unngå å sove på dag/kveld selv om jeg er trøtt. Ellers blir det sent på natten før jeg sovner.. Må prøve å holde en viss døgnrytme.. Og sambo syns det er koselig at vi legger oss noenlunde samtidig..
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Jeg sover som et barn ennå jeg. Er i uke 36+4 Er oppe 2 ganger om natten for å late vannet men ellers så sover jeg søtt. Må ligge på siden ,så jeg snur meg jevnlig fra side til side, men våkner ikke helt av den grunn. Jeg har også blitt avhengig av en liten time på øye på dagtid. Øynene sklir igjen fra kl 15-16. Så jeg håper jeg kan beholde en gode søvnrytmen noen uker til, før bebisen kommer. Forresten , så sover han hele natten også. Våkner om morgenen når jeg står opp og er våken store deler av dagen. Hadde det bare fortsatt slik så..... klem
cec26 Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Her blir det bare mindre og mindre søvn.... Har en gutt på 20 mnd som enda ikke har sovet en natt igjennom... ;( Og han våkner hver dag kl 5... uansett når han legger seg... Jeg er oppe og tisser engang i timen, så ja, 4 - 5 timer per natt tenker jeg.... herlig.....sove, det skal jeg gjøre når jeg blir gammel:)
karanja Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Søvn er luksus her i gården. De siste to mnd. har jeg sovet ca 6-7 timer hver tredje natt, utover det kun noen småblunder nå og da! Klarer heller ikke å ligge på sofaen og slappe av/ sitte i stol og småblunde eller lignende. Går rundt i stua og ser på film o.l, fordi jeg er så fryktelig urolig i kroppen og særlig i beina. Nå har jeg begynt hos akupunktør som hjelper meg til å sove brukbart to netter etter hver behandling, så blir det to eller tre nesten uten søvn. Akkurat likt var det i forrige svangerskap. Nyt søvnen mens du har den! Jeg har heldigvis bare tre uker til termin, skal bli bedre å være våken med baby.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Jeg sover altfor lite, kanskje 3-4 timer natta + at jeg dupper av en times tid på sofaen om morgenen. Store smerter i ryggen som gjør at jeg aldri greier å ligge behagelig. Begynner også å bekymre meg litt for om jeg greier å ta vare på babyen når den blir født, så jeg ligger og tenker mye.
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 jeg er ikke høygravid før om tre dager, men sover ekstremt mye.. sover åtte timer ca om natta, har ikke vært plaga med hyppige do besøk enda, og sover gjennom hele natta. Pluss at jeg legger meg ned på etter at jeg har kjørt dattera mi i barnehagen... sover lett fire timer til da... og gjennom dagen tar jeg meg hele tiden pauser, bare for å slappe av litt på sofaen... synes jeg har veldig lite energi i forhold til forrige gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå