Sissimori Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hver gang jeg er til jordmor, finner hun hodet til lille nurket laaaangt oppe ved ribbeina mine. H*n veksler tydeligvis stilling bare fra side til side. Det er helt "tomt" i bekkenet mitt. Nå er jeg 32+2, og begynner å bli engstelig for at dette skal bli en setefødsel. Er det flere her inne (kanskje som har erfaring fra andre svangerskap) som har hatt ungen i seteleie, helt fram til de siste ukene??? Ser ikke for meg at den snur seg....
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Ungen træng ikkje snu sæ før rien starte! Ikkje så mye å bekymre sæ over enda. ;p Dæm snur den om dæm finn ut at det e ett problem. Du har enda ei lita stund igjen..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Heia:) Kan jeg trøste deg med at jeg er i samme situasjon? Jeg er 33 + 4:) Men så er det slik at de snur seg vanligvis til uke 36 (les 36 +0), så før det så skal vi visst ikke tenke på leie:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Barnet kan vel fortsatt snu seg, helt frem til uke 36-37 tror jeg...
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 jenat mi lå i seteleie hele svangerskapet, alle de 5 ul`ene og alle andre kontroller. var på kontroll 2 dager på overtid. rompa ned... men da hun kom ut 12 dager over termin var det med hodet først... lå å sparka nedover hele svangerskapet....
tuppen og lillemor Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 er begynt på uke 34, min ligger oxo med rompa ned, den kan snu seg ennå, hvis ikke så går det nok bra det oxo, ikke vits å tenke for mye på det heller...
3 småtroll Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er bare i uke 30 ennå så er ikke så bekymra ennå, men da jeg skulle ha andremann for 4 år siden, lå gutten min i seteleie helt til uke 38. Fikk komme på kontroll da, og hvis han ikke hadde snudd seg da, skulle de vurdere snuing. Men natta før kontrollen, var det et underlig styr inni magen og da vi kom på ultralyd lå han fint med hodet ned:-) Var letta da ja! Men hodet festa seg aldri, fødselen begynte med at vannet gikk, og da fikk jeg ikke opp å gå. Det kom ambulanse og henta meg og bar meg på båre ned alle trappene. og jeg måtte ligge på ryggen under hele fødsele. Men, det gikk da bra det å. Lykke til:-) Du skal se at nurket snur seg i god tid før fødselen.
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er i uke 35 nå og min snudde seg i uke 33. Hadde da ligget i seteleie stort sett hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå