Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er en dame på 32 år, gift med en kjekk kar på 37, som holder hus i østfold.... Vi har tilsammen 8 unger og håper på et litet vidunder sammen også... Vi sluttet med pilla i august i fjor.. Jeg venter mensen en eller annen gang mellom 9. og 15. februar?? (har litt uregelmessig syklus enda,men har naturlig sett en syklus på ca 32 dager, skal ha i allefall, hehe) Teknisk sett så skal jeg kunne teste i dag, men tør jeg det? nope... Jeg har trodd så veldig de to siste mnd, men bomma, så jeg tror ingenting jeg i redsel for å bomme...igjen.Så jeg satser på å leke litt tøff, og prøver å drøye den testinga litt jeg... Har vært endel her inne den siste mnd og smug-lest litt.. men tenkte det var best å regge meg, ellers så kan jeg jo ikke hverken spørre eller svare... Ellers så er jeg håpfull, øm i pupper, "rar" i magen osv, og fremdeles ikke noen mens.... i følge de to siste syklusene så er jeg egentlig henholdsvis 4 og 1 dager på overtid.. men med den rotete syklusen min kan man jo ikke vite.... Teknisk sett så har vi prøvd i ett halvt år, men er først nå de siste par mnd jeg har tort å håpe... Vel, tenkte i grunn bare jeg skulle si hei jeg da...hehe
mia engel&fia frøken Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 hei på deg. er så utrolig spennende før tr kommer, håpe hun ikke dukker opp hos deg på en stund dere vet jo det skal gå siden begge har barn fra før. lykke til
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hei på deg Er ny her jeg også lykke til da! skal krysse fingrene mine for deg klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå