Gå til innhold

Forkjølelse/influensa - utsatt oppstart?!!

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg her..

Jeg har ventet og ventet på menstruasjon nå, og i dag på dag 38 kom den. I går formiddag begynte jeg å få feber, og i løpet av ettermiddagen/kvelden var den oppe i 39. Litt vondt i halsen, ellers ikke tett nese og andre ting. I dag tidlig var feberen på 38 (ikke uvanlig at den er litt lavere på morgen, tror jeg) Jeg er hjemme fra dagen i dag, og håper det går over.

Men jeg var jo glad da, for at menstruasjonen endelig kom!! :-) Og ringte Volvat nå får å melde fra og få time til ul på dag 6 (skal ha kort behandling). Spurte helt til slutt om det var noe i veien for å begynne på medisiner nå jeg har litt feber, og da måtte hun høre med legen først og ringe meg opp igjen. Selvsagt hadde han sagt at i fare for influensa måtte vi nå vente til neste syklus med forsøket.... !!! Jeg tror det bare er en forkjølelse selv, men det kan jeg jo ikke vite. Ringte fastlegen min for å få han til å undersøke hva det er jeg har - men må ringe tilbake igjen i morgen kl. 8.30 for å få time.

Jeg får jo se hvordan formen er i kveld og i morgen tidlig og ringe for å få legetime om jeg er i tvil.. Skal jo ikke starte med sprøyter før i morgen kveld

Noen som har erfaring med dette?????

Fortsetter under...

Ingen som hadde erfaring med dette ser det ut til. Så et innlegg lenger ned om sykdom og forsøk etter at jeg la inn dette, men det handlet mest om å ta vitaminer for å unngå - og ingen konkrete erfaringer om utsettelse av forsøk pga sykdom.

Venter på at legen skal ringe meg opp igjen - jeg ringte de i dag tidlig. Feberen forsvant i går kveld, og jeg har bare "grums i halsen" nå - altså nærmest helt frisk. Det er jo i dag jeg skal starte med sprøyter, så nå håper jeg virkelig de lar oss gjøre det..

Hvis ikke vil jeg de forklarer meg ordentlig hvorfor ikke - slik at jeg skjønner at det er noe medisinsk som ligger bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...