Gå til innhold

dere som blander opp melk og setter i kjøleskapet

Anbefalte innlegg

dette gjør ofte jeg også. Men dersom jeg lager "fersk" melk, hun drikker halvparten - kan jeg da sitte resten i kjøleskapet?? Blir ikke dette det samme som å blande opp flere flasker? Eller har det noe å si at den er drukket av?(er jo minimalt som kommer INN igjen i flasken mens de drikker). Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg mener om saken... -hva sier dere?

Fortsetter under...

Jeg bruker Nan og lager opp flasker og setter i kjøleskapet! Det anbefaler dem jo ikke,men jeg er passer godt på og avkjøler flaskene raskt!

Har gjort det slik med to barn og ingen av dem har fått vondt i magen eller reagert på det!

Jeg ville ha tatt vare på den skvetten jeg og brukt den siden! Sålenge det står kaldt er det ingen fare!!!

Det er jo ikke akkurat billig med mme så en få bruke hver skvett...haha!

jeg kaster det:) de sier jo at man ikke skal gjøre det, så jeg gidder ikke risikere noe:) men det hadde sikkert gått helt fint, men jg tørr bare ikke siden det står på det på eska....hadde ikke klart hvis han hadde blitt dårlig av det og det var min skyld:)

• 2 uker senere...

Annonse

med brukt menes da sikkert melk som du har tatt ut av kjøleskapet... hvis den lages fersk kan du sette restene i kjøleskapet og varme opp en gang til.. kanskje vaske smokken da.. men tror ikke det er farlig...

Hvis barnet har drukket en del av innholdet i flaska ville jeg ikke brukt det på nytt til neste måltid nei. Kan utvikle seg skumle bakterier i melk. Vanligvis går det sikkert bra, men hvis det først ikke går bra kan jo ungen bli veldig syk, og det er jo ikke noe jeg ville tatt sjansen på for å spare inn litt på melka. Men alle må jo velge selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...