Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på dag 11, men er det ikke litt tullete å starte å teste allerede nå?

Etter EL...

Forrige syklus kom det positive utslaget først på dag 23 og dagen før sa el-slimet klart i fra at tiden nærmet seg. Tror jeg skal ha litt is i magen før jeg river av plastikken på ClearBlues digitale el-tester.

Ønsker i grunnen at syklusen blir like lang som sist for da kommer EL akkurat når vi skal på en liten ferie!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8192414-vente-med-%C3%A5-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig ofte positiv el-test på dag 11. Det synes jeg jo er kjempeflott så jeg slipper å vente så lenge på el. Men jeg får alltid el-slim en dag eller to får testen blir positiv. Tror du kan vente til du ser tegn på el-slim før du startet testingen. Da slipper du å svi av flere pakker på å finne el. Du kan jo teste på ettermiddagen hvis du oppdager slim i løpet av dagen. Da er du sikker på å ikke misse el ihvert fall. Hvis du temper er jo dette også en fin måte å sjekke at du ikke har hatt el.

Håper du finner el ganske snart slik at dere kan iverksette aksjon spire nok en gang :-)

klem fra

I går tok jeg en billigtest, den var selvfølgelig negativ.

Det visste jeg jo :-)

Det er kjipt med lange sykluser, men denne måneden kunne det som sagt passet fint om den var litt lang slik at vi får kombinasjonen EL+FERIE = SPIRE??

Samboeren min er veldig søt, han mener det skal klaffe denne perioden og har begynt å snakke en del om babyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...