Gå til innhold

Miraculix

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg håper det.. :-) Han har ikke kommet hjem ENDA. Fy søren, nå klarer jeg jo nesten ikke å holde meg lengre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sambo din kommet hjem nå da??

Har du ringt etter han da??

Skrevet

Hei, hvordan gikk det? Var borte noen timer jeg. Sikkert vanskelig for han å slippe gleden helt løs siden han ble så knust da du mistet. Skjønner hva du mener med hvordan det var å se han, da vet du ihvertfall at han er klar til å bli pappa. SÅ bra at dere har fått en ny sjangse nå da, var virkelig fortjent etter så lang tid:-)

Skrevet

Hei dere :-)

Ble visst lite tid på pc`n igår, han kom hjem ganske sent, skjønner dere :-) Men det gikk kjempe fint, vi hadde en kjempe hyggelig kveld, ingenting kunne gått bedre, egentlig!! Han var kjempe positiv til det, og bare glad!! :-) Vi spiste middag og så på en film, og koste oss.

Han var så rar vetu, jeg trengte ikke å si noenting når han kom, for han bare kom inn døra og smilte, og jeg smilte tilbake (skikkelig fårete, hehe) og da kom han bort å ga meg en kjempe klem og sa "Er du gravid, du da, jenta mi." Og der sto vi bare, hehe, og forsto hva som var i gjære, før vi krøp opp i sofaen med god mat og film :-)

Ellers snakket vi ikke så mye om det, ikke alvorlig og intenst liksom, hehe, men det kommer nok etterhvert :-) Det var deilig å se at han var glad, det lyste liksom i ansiktet hans at "ENDELIG, så satt den igjen!!" Så det var en gla` historie, gudskjelov!! :-)

Skrevet

Ååå nå ble jeg helt rørt! Så søt han var når han kom hjem da! Det hørtes ut som verdens beste kveld=) Bra det ble en gla'historie da! Så nå forsvinner du over til 1. tri. Skal prøve å komme etter så fort som mulig;-) Gratulerer så masse med den lille spiren, og lykke til=)

Skrevet

Ja, det MÅ du gjøre!!! :-) Jeg venter deg der innen feb-mars vetu, du vet det?? Har som sagt samme gode følelsen fortsatt :-) Og det stemte på meg, så da stemmer det på deg å!! Kommer sikkert til å være litt på alle forumene fortsatt jeg, hehe, klarer ikke helt å slippe taket, er så koselig stemning her, vetu :-)

Skrevet

Hei Miraculix. Gratulerer så mye:) Skulle ønske det var meg, hehe:)

*klem*

Skrevet

Åååå.... så flott da...

Nå er mange som missunner deg snuppa... Meg blant annet....hehehe

Fikk nesten tårer i øynene jeg nå...hehe...

Du få bare forsette å være her inn sammen med oss... Vi er jo ikke sp mange...hehehe

Klem

Skrevet

Ingen grunn til missunnelse, det er jo deres tur nå!! :-) Og dere blir ikke kvitt meg så lett, merker at fingrene går av seg selv når jeg kommer inn på bim - søker meg automatisk til dette og "bli gravid" forumet :-)

Skrevet

Hehehe.... Bra at du blir her sammen med oss...hehe... Ja jeg håper jo som bare det...

Nå skal jeg virkelig gå inn for å se hva jeg får av penger... fra Lånekassen og nav/tryden...

Vet det jeg får 33 000 kr= engangsstødnaden bla...og så lurer jeg på om jeg får noe fra lånekassen... Litt komplisert...hehe

Klem

Skrevet

Ja, ha ting klart du, gull :-) Da føler du deg bedre selv også...!

Lurer på hva jeg skal spise til middag idag.. Er så utrolig lite oppfinnsom.. :-(

Skrevet

Hehe...

Vi skal ha fiskeboller vi... hehe... utrolig kjedelig, vet heller ikke om jeg orker å lage det. Er syk... Feber...=o(

Uff, håper det blir min tur veeeeeldig snart også..hehe....

Har du noen symptomer da??

Skrevet

Miraculix: Hei igjen, måtte noen timer på jobb jeg, nå er jeg tilbake;-) Håper den gode følelsen din stemmer på meg og! Skal virkelig prøve å komme etter i feb-mars!=) Koselig at du fortsatt kommer til å være her litt!:-) trist hvis du hadde forvunnet helt vetu.

Skrevet

Hei dreamer...=o)

Når har du EL da??

Skrevet

Har hatt EL. IKM 22. Så hvis det ikke har klaffet har jeg EL 8. mars, så får håpe han vil hoppe i høyet da;) Har TR reist nå? Ikke så lenge til du har EL du?=) Krysser fingrene for at samboeren din dropper å kjøpe nye donger og at det blir full klaff når du har EL=)

Skrevet

Oj, ja...spennende...

TR har reist og har vel EL til helga.... Står det på Babyverden.no.. så bare å kryssefingrene..hehe

Fruktbare periode er fra 15-20 feb og EL skal vel komme rundt 18 tror jeg...hehe

Skrevet

Å så spennende! Du får få han med til køys et par ganger, så det ikke er fler donger til helgen, tihi;-) Lurer på hva han gjør da;-)

Skrevet

Kjære deg, Miraculix!

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!

Skrevet

Må bare si gratulerer såå mye med den lille spiren, Miraculix!!

Håper du får et flott svangerskap!!

Heldiggrisen! ;o)

Skrevet

Så herlig Miraculix!!!!

Hørtes ut som en perfekt kveld dere hadde igår synes jeg. God gutt han tror jeg :o)

Ønsker dere alt godt :)

klem fra jumpy

Skrevet

Tusen hjertlig takk alle sammen :-)

Etter mye "strev" så satt den der den skulle !! ;-) Nå krysser jeg bare fingrene for at den blir der i 8 mnd til ;-)

Skrevet

hei snuppa...

Denne gangen sitter den vet du...=oD

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...