Miraculix Skrevet 12. februar 2007 #26 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg håper det.. :-) Han har ikke kommet hjem ENDA. Fy søren, nå klarer jeg jo nesten ikke å holde meg lengre....
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2007 #27 Skrevet 12. februar 2007 Har sambo din kommet hjem nå da?? Har du ringt etter han da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. februar 2007 Hei, hvordan gikk det? Var borte noen timer jeg. Sikkert vanskelig for han å slippe gleden helt løs siden han ble så knust da du mistet. Skjønner hva du mener med hvordan det var å se han, da vet du ihvertfall at han er klar til å bli pappa. SÅ bra at dere har fått en ny sjangse nå da, var virkelig fortjent etter så lang tid:-)
Miraculix Skrevet 13. februar 2007 #29 Skrevet 13. februar 2007 Hei dere :-) Ble visst lite tid på pc`n igår, han kom hjem ganske sent, skjønner dere :-) Men det gikk kjempe fint, vi hadde en kjempe hyggelig kveld, ingenting kunne gått bedre, egentlig!! Han var kjempe positiv til det, og bare glad!! :-) Vi spiste middag og så på en film, og koste oss. Han var så rar vetu, jeg trengte ikke å si noenting når han kom, for han bare kom inn døra og smilte, og jeg smilte tilbake (skikkelig fårete, hehe) og da kom han bort å ga meg en kjempe klem og sa "Er du gravid, du da, jenta mi." Og der sto vi bare, hehe, og forsto hva som var i gjære, før vi krøp opp i sofaen med god mat og film :-) Ellers snakket vi ikke så mye om det, ikke alvorlig og intenst liksom, hehe, men det kommer nok etterhvert :-) Det var deilig å se at han var glad, det lyste liksom i ansiktet hans at "ENDELIG, så satt den igjen!!" Så det var en gla` historie, gudskjelov!! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. februar 2007 Ååå nå ble jeg helt rørt! Så søt han var når han kom hjem da! Det hørtes ut som verdens beste kveld=) Bra det ble en gla'historie da! Så nå forsvinner du over til 1. tri. Skal prøve å komme etter så fort som mulig;-) Gratulerer så masse med den lille spiren, og lykke til=)
Miraculix Skrevet 13. februar 2007 #31 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det MÅ du gjøre!!! :-) Jeg venter deg der innen feb-mars vetu, du vet det?? Har som sagt samme gode følelsen fortsatt :-) Og det stemte på meg, så da stemmer det på deg å!! Kommer sikkert til å være litt på alle forumene fortsatt jeg, hehe, klarer ikke helt å slippe taket, er så koselig stemning her, vetu :-)
-Mariposa- Skrevet 13. februar 2007 #32 Skrevet 13. februar 2007 Hei Miraculix. Gratulerer så mye:) Skulle ønske det var meg, hehe:) *klem*
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2007 #33 Skrevet 13. februar 2007 Åååå.... så flott da... Nå er mange som missunner deg snuppa... Meg blant annet....hehehe Fikk nesten tårer i øynene jeg nå...hehe... Du få bare forsette å være her inn sammen med oss... Vi er jo ikke sp mange...hehehe Klem
Miraculix Skrevet 13. februar 2007 #34 Skrevet 13. februar 2007 Ingen grunn til missunnelse, det er jo deres tur nå!! :-) Og dere blir ikke kvitt meg så lett, merker at fingrene går av seg selv når jeg kommer inn på bim - søker meg automatisk til dette og "bli gravid" forumet :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2007 #35 Skrevet 13. februar 2007 Hehehe.... Bra at du blir her sammen med oss...hehe... Ja jeg håper jo som bare det... Nå skal jeg virkelig gå inn for å se hva jeg får av penger... fra Lånekassen og nav/tryden... Vet det jeg får 33 000 kr= engangsstødnaden bla...og så lurer jeg på om jeg får noe fra lånekassen... Litt komplisert...hehe Klem
Miraculix Skrevet 13. februar 2007 #36 Skrevet 13. februar 2007 Ja, ha ting klart du, gull :-) Da føler du deg bedre selv også...! Lurer på hva jeg skal spise til middag idag.. Er så utrolig lite oppfinnsom.. :-(
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2007 #37 Skrevet 13. februar 2007 Hehe... Vi skal ha fiskeboller vi... hehe... utrolig kjedelig, vet heller ikke om jeg orker å lage det. Er syk... Feber...=o( Uff, håper det blir min tur veeeeeldig snart også..hehe.... Har du noen symptomer da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #38 Skrevet 13. februar 2007 Miraculix: Hei igjen, måtte noen timer på jobb jeg, nå er jeg tilbake;-) Håper den gode følelsen din stemmer på meg og! Skal virkelig prøve å komme etter i feb-mars!=) Koselig at du fortsatt kommer til å være her litt!:-) trist hvis du hadde forvunnet helt vetu.
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2007 #39 Skrevet 13. februar 2007 Hei dreamer...=o) Når har du EL da??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #40 Skrevet 13. februar 2007 Har hatt EL. IKM 22. Så hvis det ikke har klaffet har jeg EL 8. mars, så får håpe han vil hoppe i høyet da;) Har TR reist nå? Ikke så lenge til du har EL du?=) Krysser fingrene for at samboeren din dropper å kjøpe nye donger og at det blir full klaff når du har EL=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2007 #41 Skrevet 13. februar 2007 Oj, ja...spennende... TR har reist og har vel EL til helga.... Står det på Babyverden.no.. så bare å kryssefingrene..hehe Fruktbare periode er fra 15-20 feb og EL skal vel komme rundt 18 tror jeg...hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #42 Skrevet 13. februar 2007 Å så spennende! Du får få han med til køys et par ganger, så det ikke er fler donger til helgen, tihi;-) Lurer på hva han gjør da;-)
AwholeNewWorld Skrevet 13. februar 2007 #43 Skrevet 13. februar 2007 Kjære deg, Miraculix! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!
*tybber* Skrevet 13. februar 2007 #44 Skrevet 13. februar 2007 Må bare si gratulerer såå mye med den lille spiren, Miraculix!! Håper du får et flott svangerskap!! Heldiggrisen! ;o)
Jumpy Skrevet 14. februar 2007 #45 Skrevet 14. februar 2007 Så herlig Miraculix!!!! Hørtes ut som en perfekt kveld dere hadde igår synes jeg. God gutt han tror jeg ) Ønsker dere alt godt klem fra jumpy
Miraculix Skrevet 14. februar 2007 #46 Skrevet 14. februar 2007 Tusen hjertlig takk alle sammen :-) Etter mye "strev" så satt den der den skulle !! ;-) Nå krysser jeg bare fingrene for at den blir der i 8 mnd til ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #47 Skrevet 14. februar 2007 hei snuppa... Denne gangen sitter den vet du...=oD klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå