Gå til innhold

Juni: flere her som har emmaljunga vogn og som har tatt i bruk sportsdelen?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

vogna ble jo dritt stygg....kalesjen ser jo ut som den er slengt på.. har jeg gjordt noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns også den så veldig rar ut når jeg byttet!!! men tenkte at det kanskje bare var en vane sak...?!?! ikke vet jeg om jeg har gjort noe feil, men det er godt mulig:) Fikk ingen bruksanvisning med jeg:( Har bestilt nå da så jeg skal se om det står noe der. Ellers har jeg jo vært innom butikken jeg kjøpte vogna i etter jeg bytta og de har ikke reagert på noe...jeg har liksom ikke turt spørre damene jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG jeg får ikke tatt opp og ned ryggen uten at kalesjen "følger med" eller at trøkk knappene til kalesjen flyr opp!!! greit kalesjen henger jo på...men sååå plundrete da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...prøvde å se på hjemmesida deres..men fant liksom ikke ut no der heller...hm...irriterer meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa min bi og heilt rar!! skikkelig stygg faktisk!

bruka enda bagen så e irriter me ikke så voldsomt over da enda, men så hadd e heller ikke tenkt å bruk sportsdelen, ska ha me ei anna vogn t sommern, så da bi i så fall bærre tel da dn bi brukt!

 

men d e grusom egentlig, ser heilt slapp og fæl ut!!!

 

men e må bærre få telføy (sia vi e så frekk me di goe vogn vårres) at e va veldi fornøyd m bagen og at den e fin! :) sånn der va samvittigheta go og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den vogna jeg også.. Og jeg er ikke fornøyd med sportsdelen og kalesjen.. Synes det er tungvint å holde igjen kalesjen når jeg skal ta ned ryggen...

 

Ordentlig skuffet er jeg, er som de sier over her. Skulle tro den bare var slengt på...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, grunnen til at jeg spurte om modell var at vi så på en edge duo da vi skulle kjøpe vogn. Synes bagvognen så så lekker ut. Men da vi så den som sportsvogn ble vi overbevist om at vi heller ville ha Simo, fordi vi syntes kalesjen på edge duo så helt malplassert ut, og da ble vognen plutselig litt stygg rett og slett... Så det er nok riktig montering av den, men den ser bare litt rar ut. Det sa ihvertfall selgeren da vi spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den vogna (arvet den), og er helt enig i at sportsdelen ser rar ut. Jeg skjønte ikke at det gikk an å legge ryggen helt ned før jeg tilfeldigvis kom borti kalesjen og ryggen plutselig gikk ned… Bruker den bare når vi f.eks er på kjøpesenter, slik at han kan sitte litt. Ellers en veldig bra vogn, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg fikk jo lagt ned ryggen noen hakk, men oppdaget at jeg måtte ”dra” i kalesjen for å få ryggen HELT ned.. :)

Stakkars lillegutt, skvatt litt da det skjedde..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...