RompeRock Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Noen andre som er nære/over termin og som har mensmurringer i underlivet, eventuelt som har hatt det nære fødsel?? Har hatt lette "menssmerter" i underlivet i 3 kvelder og netter nå; mindre på dagtid. Bare lurer på om noen har erfart at det er et tegn på om fødselen nærmer seg; eller om det bare er "lureri"? ;o) Er jo klar som et egg her, men samtidig forberedt på at det kan ta sin tid ennå.
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg hadde det i tre uker forrige gang før jeg fødte.... ikke helt det svaret du håpet på. Jeg hadde også en del maserier. Det var tredje gang jeg var gravid og trodde fødselen hadde startet flere ganger. Uansett så kan du trøste deg med at du slipper iallefall å holde på med det i tre uker. Sannsynligheten for at du har født innen to uker er jo veldig høy. Lykke til og hold oss oppdatert. Alltid like spennende å høre fra de som har begynt med fødselen.
zeemum Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Jeg har også 1 dag til termin og opplever akkurat det samme. Natta som var var det ekstra ille, menstrasjonssmerter i magen og lårene....nå har jeg kynnere som jeg synes er der hele tiden.... skal til jordmor ganske snart til kontroll, skal spørre henne. Krysser fingrene for at noe skjer snart!! Lykke til du også!
RompeRock Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 Takker for svar ) Og du "skal ha i februar", skal du til jordmor idag? Kan du ikke skrive et innlegg om hva hun sa om saken? Kan godt stile innlegget til meg Så nysgjerrig på hva hun sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå