Gå til innhold

Min kjære er sjømann og reiste i dag.. Buhuuu...

Anbefalte innlegg

Blir berre verre og verre ditte her... Blir no ei slik voldsom sipping når han skal til å fare, og krana e umulig og stenge...Skulle tru det hadde gått liv... Ej e no selfølgelig ekstra følsom og slikt no da og syns veeeldig synd i mej sjøl.. hehe... Han skal være vekke i fire veke no... Fire veke uten kos, klem og hjelp til ting heime, buhuuuuu... Men neste turen skal han ta permisjon fra, so da blir han heime i tre mnd... Tenk, neste gong han kjeme heim so skal vi bli foreldre snart... Skremmandes men samtidig veldig gledelig tanke... =o) Gleda mej masse!!!!! Andre som he sjømenn og e mykje aleine??

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen sjømann, men jeg har masse sympati til deg. Jeg forstår ikke hvordan dere orker det. Du er kjempe flink som klarer dette, og jeg håper de neste fire ukene går veldig fort. Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde satt meg div mål om ting som skal være gjort til han kommer igjen, for da er du opptatt av andre ting. Uansett lykke til! Tenker på deg.

Skjønner det er trist. 4uker er lenge...

Mannen min er borte 1 uke av gangen og så 1 uke hjemme.Synes det er lenge nok. Men vi er tøffe jenter og klarer oss selv:):)Man må jo bare si sånn til seg selv;) Ikke sant?

Håper du har familie og gode venner kort vei unna!!

Ha en fin dag og trøsteklem!

Takk for det... =o) Ja ej he plana om å fremkalle bilde og plassere i album. Fikk mej digitalkamera for ett år sida, og ette det he bilda blitt lagt på data og ikkje blitt fremkalla.. Så målet e og plukke ut bilde og lime i album no når han e vekke.. ette junior kjeme heim, so blir nok ikkje det prioritert.. Å herlighet ka bilde so samla sej opp på ett år... hehe... Å meir bilde vil det nok bli i året so kjeme.. =o)

Annonse

Har ikke sjømann jeg heller, men kjenner situasjonen godt. Det siste året har mann min og jeg bodd i hver vår by (pga av jobb og skole).... og sett hverandre ca annen hver helg!!! Ganske slitsomt i lengden. Når jeg går ut i permisjon (heldigvis ikke så lenge igjen) så flytter jeg til han så satser vi på at vi blir værende i den byen... Gleder meg vanvittig til å flytte!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...