kvirrevirrevitt Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Guttetassen på 3 mnd har begynt å spise en extra gang på natta! -Når vi legger oss. har prøvd "alt" -nøyer seg slettes ikke m at mora prøver å lure han m smokken, hjelper ikke å dytte i han så mye melk som mulig v leggetid (ammer, men har prøvd både mm og mme på flaske) -blir ingen foskjell!! så nå spiser han tre ganger etter han har lagt seg!!! er så trøtt ((( -Og selv om han sover på morgenen/formiddagen så kan ikke jeg det, for vi har storesøster på 2,5 -som selvfølgelig slutta med dagluren sin rett før lillebror ble født (bra tima!!) Har ikke lyst til å begynne m grøt enda, og helsesøster syntes heller ikke jeg skal det, må bare holde ut litt til, sier hun... men jeg blir så sur, deppa og hissig når jeg er så sliten, at det går jo utover alle andre i huset!!! Spesielt stakkars snille storesøster (((( Åssen kan jeg få han til å spise mindre på natta?????
snull Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Kan du klare å amme hyppigere på dagtid kanskje?
kvirrevirrevitt Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Gudameg.. -Tenner?? Allerede? Har jeg ikke tenkt på en gang, storesøster var nesten 1. år for hun fikk no'n (hadde gitt opp, trodde hun kom til å forbli tannlaus ) Spiser de mer da? men ja, han har kostant neven i munn.. og sikler.. Biter de ikke nippelsen tvers av da???
snull Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 utrolig hva den nippelsen tåler ;-) !! min henger faktisk på fortsatt, og det er helt UTROLIG!!!
Expat Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Amming er smertestillende Og er det det, så er det jo forbigående... Har du trillepike/avlastning på kveld?
Katta&Eira Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Bare hold ut, det kan vare i mange mnd ennå... ;-p Ikke for å ta fullstendig luven av deg altså, men jeg tror det er veldig vanlig å ikke få en hel natts søvn før baby er over ett år. Akkurat når det gjelder nattamming kan det hende baby vil spise mindre etterhvert som fast føde introduseres. Når han spiser godt med mat er det jo ikke nødvendig med pupp om natten mer, så da går det jo an å avvenne hvis man ønsker det, og hvis man får det til. I mellomtiden bør du ta deg en blund på dagtid sammen med eller samtidig som baby og ellers legge deg tidlig for natten. Utrolig hva kroppen holder ut over tid! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå