Gå til innhold

ER DET NOEN ANDRE SOM HAR HATT LYST PÅ BEBY I MANGE ÅR MEN NÅR DERE ENDELLIG BLE GRAVIDE SÅ BLEE DERE LIIVREDD! FOR DET ER JEG NÅ!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..ta det med ro! Pust med magen..du er nok bare litt si sjokk her:)Du venner deg nok til tanken skal du se...det er lange mnd er.Du har god tid til å forbrede deg på:)Nå har du sikkert endel hormoner som påvirker deg også. Det er vanlig med litt skrekkblandet fryd i begynnelsen. :) :) Du som har ønsket deg dette så lenge blir sikkert en fantastisk god mor!! Ta tiden til hjelp og bli vant til følelsen først nå. OG du ..gratulerer såå mye med spire i magen din:) Dette går bra!!

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei tulle på 2 år nå. Og i høst bestemte vi oss for å få et barn til. Jeg var heeeelt klar og gledet meg til å bli gravid!!!

 

Men da det kom to streker på testen fikk jeg hetta. Jeg hadde hetta i 11 uker faktisk. Det var kun min samboer som fikk vite det fordi jeg var helt satt ut rett og slett. Klarte ikke tenke noooenting positivt om det at vi ventet enda et barn, BARE negativt.

 

Hadde kjempedårlig samvittighet disse ukene, klarte jo ikke styre meg selv heller. Ville ikke miste barnet men ville ikke ha det heller på en måte, angret på at jeg ble gravid...

 

MEN så gikk det over, jeg har begynt å glede meg mere og mere!!! Nå er jeg 19 uker på vei... og haaalloooo :) Jeg er overlykkelig, det skal bli fantastisk å bli mamma for 2.gang!!! Koser meg med magen og har det såååå bra :)

 

Det ordner seg, det er jeg sikker på!!! Snakk med din mann om dine følelser, viktig og ikke stenge inne!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK JENTER.GODT Å VITE AT DETTE ER NORMALT. JEG VET JO AT JEG HAR LYST PÅ BEBY SÅ DERFOR FORTÅR JEG IKKE DENNE PANIKKEN..DETTE ER JO DET STØRSTE SOM KOMMER TIL Å SKJE I LIVET MITT SÅ NÅ HAR JEG INNSETT AT DET ER I FERD MED Å SKJE! OH HERREGUUUUUD..

TUSEN TAKK JENTER. DETTE SKAL GÅ BRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er meget vanlig å få "hetta", det er jo tross alt en MEGET stor og omveltende hendelse, som det er vanskelig å sette seg helt inn i før man plutselig står der med begge bena godt plantet i det! Går selv og venter på å få helt fnatt, he he! Men ting har nok ikke gått opp for meg enda, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så to streker på testen begynte jeg å skjelve. En skrekkblandet fryd. det kommer jo mange tanker om både det ene og det andre når man har fått vite at man er gravid. Det er skremmende at fra nå av skal livet mitt bli annerledes for alltid. Etter babyen er kommet er jeg ikke lenger så fri som jeg en gang var, Det er ikke rart at vi reagerer med embivalens, Men de sier at det blir bedre og bedre :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan trygt si at jeg er ambivalent til tider, jeg er litt usikker på hva som er grunnen men har vært innom alle mulige forskjellige tanker og scenarier hittils...... mulig det ikke er så uvanlig som en forberedelse til et nytt lite liv. Det er jo et stort ansvar, sikkert endel arbeid og mange forskjellige bekymringer som følger med en liten spire. Jeg tror kanskje det kan være en forberedelse til det som skal komme jeg da........

 

Og ja, jeg vet at det kommer mange gleder med en spire også ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...