Gå til innhold

Herregud for en deilig følelse!!!!!!!

Anbefalte innlegg

I en tidligere tråd skrev jeg at jeg har tatt to digitale cb tester idag og begge sto det GRAVID på. Har ikke turt å stole på disse,så jeg stakk innom legen min,som ikke hadde kapasitet til å ta en test på meg. Stakk da innom apoteket og kjøpte en vanlig cb test. Der kom det opp en svak,svak loddret strek,så jenter: EN STREK ER EN STREK, ikke sant???

JAAAAAAAA jeg er GRAVID!!!!! Herregud for en rar følelse...

Hadde egentlig ikke tenk til å teste før helgen siden jeg har ikm da. Da var det kun 2pp,mye mindre enn jeg turte håpe på da vi startet.

Gleder meg til å fortelle det til samboer ikveld. Han sa igår at han trodde jeg var gravid siden jeg er litt øm og sør på brystene. Han hadde rett!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Massssse babystøv til alle dere prøvere!

Klem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8192070-herregud-for-en-deilig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Regner med mange flere av dere snart kommer over på 1. trim. Vi sees der.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Sender litt mere babystøv til alle dere prøvere.

Gratulerer så mye!!! da er det ennå en av uke 6 jentene som er i mål... det er artig! Selv venter og venter jeg på den fordømte TR skal komme, er på dag 32 nå. kryss fingre og tær for meg da.... og dryss masse babystøv tusen takk!!! Lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...