Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei. Er i uke 35 til deres informasjon.. Har fått en "lysgrønn-snørr" på utfloden min. Slimete... Det ser ut som om jeg har vært forkjøla og tørket nesen min, en sånn grønn/slimete... Ganske ekkelt... Vet noen hva det er for noe?? Flott med svar.. Hilsen en som er bekymret....
*trinity* Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hei, det er sikkert ikke noe farlig, men jeg synes du skal oppsøke legen/gynekologen du bruker i forbindelse med svangerskapet og be om at det tas en bakterieprøve. Tror jeg ville ringt og snakket med føden også. Leste et sted at når utfloden forandrer seg kan det være et tegn på at ting er på gang for tidlig... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hmm.. Aner ikke.. Kanskje slimproppen???
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Noen andre som vet? Ringer til JM nu og...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 SÅNN!! Nå har jeg fått bekreftet dette!! Det var slimproppen som gikk...! Jeg trodde slimproppen inneholder litt blod, spurte JM om det, og hun sa nei.. Ikke nødvendigvis... Så nå kan det skje fra 1 dag til flere uker jeg føder!!! Aiai!!
*trinity* Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Så flott da - fint at du oppdaterte oss :-)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 du mener ikke at det virkelig er slimproppen? Har hatt dette grønne utflod tingen jeg også,slik du beskriver som om man er forkjøla og snyter seg,så seig grønt slim, det har jeg hatt nå i flere uker,og er bare 29+4 idag..så kan jo ikke være det her.. men leste et annet innlegg hvor noen spurte om det sammen,og hadde funnet noe på lommelegen.no eller en plass..at dette var nok helt vanlig utflod og er helt vanlig når man er gravid at det kan bli litt grønnaktig i fargen.. hmm..skal på føden senere idag for skjekk,kanskje jeg skal nevne dette til dem der...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Hei du.. Ja, det får du gjøre.. Jeg har også hatt grønn utflod før. Men det var ikke akkurat sånn jeg fikk idag. Jeg hadde bakterier og måtte bruke bakteriell vaginose (husket ikke hva den kremen heter). Så har jeg blitt "rein" i utfloden etter det. Men så idag kom det en annen form for grønn-utflod. JM har fulgt meg nøye opp og hun mente at det var slimproppen, så jeg velger å høre på henne Lykke til med deg idag!
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Ja gjør det. For jeg har også hatt slik utflod i flere uker. Det er ikke alltid det er grønt, men veldig slimete er det. En gang var det mer en klump som kom ut, men den var mer gul i fargen. Jeg er bare i uke 32 så jeg håper ikke jeg skal fø om bare noen få uker. Kan du gi beskjed om hva de sier på føden, Susan?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 ok=) men da er det nok helt sikkert rett det jordmoren din sier =) Men da er det jo ikke lenge igjen da=) Krysser fingrene for deg,men ikke få nå i uke 35,er ikke gøy,selv om alt grå bra,har en gutt som er født i uke 35,og vi lå i 2uker på sykehuset etterpå,men mest pga. kjempemye gulsot. Men masse lykke til=) Klem
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 det skal jeg gjøre:) Kan sende deg en privat post når jeg er kommet hjem igjen,om jeg får komme hjemigjen idag..mulig svg.forgifting her..så får se,men skal høre fra meg om jeg får svar på hva det kan være=) Har også vært en klump som kommer ut her,men mesteparten er det flytende,men klumpete... Skal høre fra meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå