Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 noen flere som er sikkeli hard nederst på magen? fra skammbeinet og litt oppover?? fikk beskjed av ei venninne om at jeg ikke måtte klemme der (er morro å kjenne også litt ømt) for da kunne morkaken dette ned og lage blødninger... men om det ikke tåler lite trykk her og der, hvordan ville det blitt med sex da?? teit spørsmål men... noen som har erfaring med dette??
nynne78 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg kan også kjenne livmoren tydelig neders på magen. Det er deilig å kjenne på, og den forandre form inimellom. Lørdag morgen var den skikkelig stor og liksom tutet ut ganske tydelig. Jeg tenker du kan klemme litt på den. Det er jo der babyen ligger og det er godt å bli kjent. Sex på normalt vis (uten bruk av skarpe gjenstander ol) er ikke skadelig, og derfor må det være ok å få et mannetrykk på magen = )
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 klart en kan trykke litt lett osv...tenk på jm som trykke osv når du e på kontroll,hadde det vært skadelig hadde ikkje ho gjort det heller...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 er det jeg og mener. den tåler da mer enn litt trykk.. venninnen min hadde fått bekjed av legen av å ikke klemme og kjenne på det... må da være litt ok for ungen at vi klemmer for kosen og at den blir kjent på og, vet vi er obs på den liksom??? men ang sex, har jeg lest vibrator er farli, gjelder det sånne men ledd og som snurrer??? nei, jeg tror ikke det er så skadeli som hu skal ha det til. hu er litt drama queen og har super noia, fordi hu mistet i april og er på vei igjen nå... men hu er i 20uke så tror værste faren er over.. men hu har hatt det tøft og så skjønner henne godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå