Cocoon Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Forrige uke hadde jeg håp noen dager når ikke tr kom til vanlig tid, men på lørdag forsvant det håpet.... :-(((((( Det er så dårlig gjort at ikke tanta kan komme når hun skal, det burde være forbudt å dukke opp 5-6 dager forsent, spesielt siden hun kom to dager for tidlig forrige måned! Men da går jeg inn i min 12.pp, hadde aldri drømt om at det skulle ta så lang tid å bli gravid....!! Kan jo håpe at dette blir min siste pp...
yummym Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 for en dritt-tante!!ekstra slemt å dukke opp for sent så man faktisk går og håper i noen dager. Ønsker deg lykke til denne pp, la det være den siste! (for meg og..)
Måånestråle Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Ugh, det var kjipt ja! Du får samle sammen litt pågangsmot og satse på myyyye bedre lykke neste gang! Lykke til og trøsteklem..!!
Cocoon Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk, begge to! Det hjelper med litt sympati. Vi får håpe at dette er vår siste pp, og at vi neste måned vanker inne på 1.tri. alle tre! :-)
maja81!! Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Opplevde det samme som deg i dag. Det er så kjipt.. Så i stedet for å være glad i dag, har jeg dødsvondt i magen og er så slapp. Jaja, det kan jo være at dette er starten for oss og at det er neste mnd som gjelder!! Lykke til da, jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå