Lovehearts Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 har hatt vondt på høyre siden av magen i 2 dager nå, føles som mageknip/sting..... bare at det er der hele tiden. det er ikke ett bestemt sted, det er på hele høyre siden. gjør vondt når eg puster dypt, snur meg i sengen, eller bare beveger på magen. noen som har det likt? eller vet hva dette er for noe? babyen sparker så tror hun har det bra, er 31 uker på vei.
Emma Erika Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hej du!! Hadde det samma när jag var ungefär i samma vecka, var antagligen bara muskler som sträcker sig babyn växer ju mkt och det kan ju töja och sträcka lite. Hadde det ca en vecka så försvann det. Lycka till.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 JM min sier at det er livmor som strekker seg. Hvis den f.eks ikke vokser like fort med baby, så blir den strukket (eller disse strengene som den henger i). Er visst helt normalt - men helt /&%¤# vondt!!!!
Lovehearts Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 oki takk...... er kjempe vondt ja..... håper det går over snart..... klarer ikke å gjøre noe....
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Hei.. har vært så øm i magen på en måte helt nederst.. skikkelig ubehagelig ,men så lenge hun sparker så regnet jeg med at det bare var ting som strakk seg:).. ondt å bøye seg og noen stillinger går jo ikke ann å ligge i så... vi er ca like langt så da er det vell vanlig på den her tiden. men godt å vite:-D
Lovehearts Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 var veldig beskymret selv.... så godt å vite at man ikke er alene nei....
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Hei. Jeg dro til sykehuset/føden av samme grunn som deg.. Vondt på hele høyre siden.. Tok ultralyd osv, det var bare morkaken. Babyen leker boksing med morkaken at det gjør vondt.. Var årsaken i min tilfelle... De var bekymra for at morkaken løsner seg, jeg var da i uke 32... Så jeg mener at du bør ta kontakt med føden slik de kan få sjekket deg.. Om babyen leker boksekamp med morkaken er det normalt, men hvis morkaken holder på å løsne seg, så er det ikke bra... Da må du mulighetens ta KS... Så mitt råd er å ringe til føden og høre. Lykke til
Lovehearts Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2007 men morkaken min ligger på venstre side, så tror ikke at det er det som er problemet.... vil ikke ringe føden, før eg må. føler at dette kanskje er vanlige smerter..... men takk for svar
Slettes Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Hei nanni!! Mandag for en uke siden satt jeg på banen på vei til jobb som vanlig og fikk en krampelignene smerte, denne strålte fra oppe til nede på høyresiden av magen og var så vondt at det var sekunder fra at jeg besvimte der inne blant masse mennesker.. Klarte å karre meg ut på rett holdeplass og fikk lagt meg ned på setet til svimmelheten og kvalmen gav seg. Gikk rett opp på jobb og ringte føden, der fikk jeg beskjed om å komme opp for en sjekk.. Tilbrakte hele dagen på sykehuset med masse ultralyder og tester.. Konklusjonen de kom med var at ved første ultralyd så var nyrebekkene utviddet og ca 4 timer etterpå hos nyrespesialist så var "utposingen" på nyrebekkenet trukket seg sammen og jeg fikk fortalt at jeg mest sannsynlig hadde hatt en nyrestein som blokkerte og til slutt passerte. Vondt som et uvær iallefall for de som ikke har hatt det før.. Har hatt tilsammen tre "anfall" av disse krampene og var nesten redd for å dra på jobben da alle gangene skjedde på banen.. Det er nå gått en uke og det vonde er helt avtatt, jeg har MYE lettere for å tisse (kommer mye mer enn før).. Er forresten 30+4, og ja - ser jeg har samme termindato som deg!! Men nå er det andre ting som bekymrer.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå