LoveInMyTummy Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som har opplevd det i løpet av svangerskapet? På fredag opplevde jeg det to ganger. Så bare "sølvprikker" foran øynene. Kan dette være tegn på at jeg er sliten?
Chiabatta Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Har opplevd det, ja, men ikke under graviditeten. Da var jeg sliten og hadde sittet på jobb foran PC'en hele dagen og anstrengt meg.
Cam_gutt_4_6 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Ja, men det kan også være en av symptomene for svangerskapsforgiftning.. Husker ikke helt allt symptomene, en synsforstyrrelser, proteiner i urin og høyt blodtrykk er iallefall canlig, pluss hodepine. Så sjerner og hadde lynsmertre i hodet for noen uker siden, og dro til legen. Da var det migrene (aldri hatt det før) og kanskje influensa, hadde iallefall feber. Var også stresset pga av jobb. Så stjerner på slutten av forrige svangerskap (2-3 dager etter termin) og hadde hodepine. Dro på føde og hadde 180/120 i blodtrykk. Ble lagt inn til observasjon og satt i gang etter 3 dager. Hvor langt er du kommet? (Svangerskapsforgiftning kan komme ganske mye tidligere enn det gjorde for meg) Er det lenge til du skal til legen? Hvis det ikke gir seg, så ville jeg tatt en telefon og en tur innom med urinprøve og for å sjekke blodtrykket. Mest sannsynelig er du bare slite..
LoveInMyTummy Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Er i uke 22, og skal til legen om et par uker. Har ingen andre symptomer. Det var kun på fredag og da ble jeg også kvalm utover dagen, men det ga seg på kvelden.
Nordlys 06 og 07 Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 viktig å få målt blodtrykket ditt iallfall...det kan være for høyt og også for lavt...eller var det kun at du bare var litt stressa og ikke hadde spist så godt den dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå