Gå til innhold

jeg skal ordne terminlista på hjemmesida i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ar bare ikke hatt tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så flink assa, bare det riv-jernet.. Legg til meg på listen også. Har termin 5 september.

Skrevet

Gleder meg til jeg kan begynne å legge inn bilder der=)har UL- bilde fra forrige uke, men må få scannet det først=)

Men jeg lurer på en sak, er det bare jeg som får opp masse reklame der hvor overskriftene er på hjemmesiden?Overskriftene ligger liksom oppå reklame slik at det blir litt vanskelig å lese....og dobbelt opp.Har blitt sånn hver gang jeg går inn på hjemmesiden....

Skrevet

det kommer nok opp på alle sidene..derfor piczo er gratis....men kan dra ned skriften litt....

Skrevet

Øhhh... prøvde å poste et svar i stad, men....jaja, om det ikke kommer med.. Så hvis du gidder slenge meg på, med 28.09 som foreløpig termin:)

Skrevet

hva er adressa igjen?

Skrevet

Ja gidder du å slenge meg og på lista som forelåpig termin 15 September..

Men gir klare 100 prosent termin i april...

Skrevet

hei;) jeg har termin 12september, kan du legge meg til jeg får det ikke til..

Skrevet

jeg har termin 4.

Om du får tid til å plotte meg inn på lista?

Synes hjemmesiden er fin og den skal bli flottere og flottere .

En klem for at du gidder !!

Skrevet

Øyena-septemberbaby;) har byttet navn til LuLu-septemberbaby;) med termin 12september

Skrevet

Hei. Jeg vil gjerne være med på terminlista, men fikk det ikke til. Jeg har termin 24 September =) Venter nr 3...

Skrevet

kom meg ikke inn på sida i går....hm...fikser i dag når den syke lille sover :) beklager damer....

Skrevet

da har jeg ordna. men hvis alle legger seg til på bim sin termin liste..så kan jeg bare kopiere over den.....

Skrevet

da tror jeg at alle ble med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...