Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 kan du se om jeg og kjærsten min vil få barn? jeg har ei tulle fra før, han har ingen. jeg er født 080377 han 240269 takk:)))
Håperjo Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er nybegynner, så ta alt jeg sier med en klype salt! Jeg får datteren din klart inn. Men jeg ser ingen flere barn for deg i den nærmeste fremtid - dessverre. Er du prøver? Er usikker på om mannen din er klar for barn.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 du traff spikern på hodet:) han sier han ikke vil ha egne barn og er fornøyd med min, det er jo jeg og. men hadde sett for meg flere... men vil ikke bytte han ut så da skal jeg slå meg til ro med det:) takk igjen:)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 forresten siden du var så flink;) ser du noe på meg å jobb og utdannelse. har søkt to retninger på skolen til høsten, men usikker på hvem jeg skal velge. økonomi eller sosionom. prøver å kjenne på magfølelsen, men den er borte
Håperjo Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Hei! De yrkene du nevner er vidt forskjellige. Jeg synes du bør ta test eks. på NAV og se hva den sier (finnes på nettet). Snakk med folk som har de to yrkene. Er dette litt følelser mot fornuft? Tror du er litt spontan og gjerne vil hjelpe... Spørsmålet er hva du vil trives med i lengden. De setter krav til deg - på ulike måter. Jeg synes ikke du skal la spådommer ol være bestemmende her. Lykke til, det er jo en stund til du må bestemme deg!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 du har nok rett i at det er følelser mot fornuft.. har økonomi på første valget for er nok det som er det lureste i det lange løp. og det jeg var flink til på vgs. men du har rett i at jeg er spontan og vil hjelpe, men får få det til på en annen måte. har lenge ønsket å kunne være besøks hjem for noen som trenger det. så kanskje jeg får til det en dag i fremtiden når alt annet er på plass:))) takker igjen for at du tok deg tid til å "se" litt på meg... og ekstra morsomt at du har forstått meg så lett... ha en fin kveld:))
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 dytter i tillefelle håperjo ikke har sett takken min;) ble så glad:) ha en fiiiiiiiiiiin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå