Gå til innhold

DIB-treff Onsdag 21. februar 2007 på Onkel Donald

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ønsker velkommen til treff for alle DIB-damer som ønsker å være med på treff! Vi startet ut som juli-treff, men nå er det så mange andre som også ønsker å være med, så vi er vel like mange som ikke har juli-barn... :o)

Onkel Donald er en veldig barnevennlig restaurant, koselig betjening og god mat. Eneste aberet er trappene opp, men vi kan jo hjelpe hverandre! :o)

Håper mange har lyst til å komme, gjerne også dere som ikke har vært med tidligere! :o)

Hvem er det som kommer?

Fortsetter under...

Oisann, klokkeslettet ble ikke med i denne tråden her... Det står i meldingen over her, da!

Vi kan vel møtes fra klokka 11. Som småbarnsmor er det vanskelig å være presis, så da er det greit med ett fra-klokkeslett... ;o)

Dørene åpner ikke før 11, så det er ingen vits i å komme fem på! (Bare et hint fra ei som har stått utenfor og blomstret der før!!) :o)

Kjempekoselig at dere har lyst til å være med! :o)

Annonse

Vi kommer:-) Har vært lenge siden jeg har sett dere og i det hele tatt "snakket" med dere her inne! I mellom masse sykdom, lite søvn pga tenner på lillegutt og en mann som jobber urimelig mye så har både telefon og PC vært fremmed ord for meg!

Gleder med til å se dere igjen:-)

Heisann! Jeg har veldig lyst til å komme på treff på onsdag. Håper det er greit i og med at -carina- har sagt ifra inne på augustklubben også:) Er litt sjenert når jeg ikke har møtt noen av dere før, men det går seg vel til:)

Kjempekoselig om du kommer en tur! Det kommer flere nye på onsdag, så du blir ikke den eneste nye! Og alle de som ikke er nye er i hvert fall veldig trivelige! Så det kommer garantert til å gå veldig bra!!

Velkommen, velkommen! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...