Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Au au! nakken min har gjort vondt i godt over en uke. I løpet av helga spredde det seg til hodet, skuldra og bihulene. Au au. Hva kan jeg ta. Det hadde vært så godt med en somadril og ei seng, men det er vel ute av bildet. Hvilke smærtestillende kan jeg ta?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 paracett kan brukes under hele svangerskapet.. står på pakkningsvedlegget at ingen skader på foster er påvist. Unngå ibux, de skal absolutt ikke tas. Be buggen om en massasje og legg på noe varmt i nakken etterpå. god bedring, hilsen vi som sliter myyyye med hodepine.
turteline Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hei Jeg vil anbefale deg å kontakte en fysioterapaut i stedet for å ta piller, han kan hjelpe deg med nakken.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 er nok enig med deg der, men jeg har ikke tid! Skal flytte til ny by, bynne i ny jobb, selge leilighet... Flytte ifra gubben for en periode (til han får jobb og komemr etter). Pluss reise på weekend-tur. Og alt i løpet av 2 uker... Satser på apoteket og kanskje gå en tur å svinge med armene og løse opp knutene selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå