Gå til innhold

Størrelse på barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler sønnen vår har et alt for lite barnerom (kjenner ikke ant.kvm.). Er plass til sengen, og en bitteliten lekeplass på gulvet. Vi har ikke et større rom å tilby ham,men tenker mye på å flytte. Samtidig tenker jeg at han enda er så liten, og hva skal han egentlig med noe større. Vi lar han jo leke mye i stuen. Tenker bare en del på det da han ser ut til å hate det rommet - selv om det er veldig koselig.

Hvor store barnerom har dere?

Fortsetter under...

Skrevet

eldste mann på 8 år har 10kvm.og de minste på 2 og 3 år deler rom og de har 12kvm. Vi syntes de er passe store.

Skrevet

Vi har to barnerom (men bare ett barn foreløpig...) på 8 og 11 kvm, men jenta vår på 2 år bor på det minste. Vi var redd hun skulle føle det største ble for stort. Hun trives veldig godt der, men leker mest i stua sammen med oss, da. Hun har seng, skap og hyller og noe gulvplass på rommet sitt.

Skrevet

vi kjøpte nytt hus og ga jenta vår det største soverommet med dør og veranda. Verandaen er lukket og rommet er i 1 etg så kun gress utenfor så IKKE farlig ;)

rommet er vel på ca 25 kvm

Skrevet

25 vadrat?????????? Det er jo gedgent hva alle verden sal hun med det?

Skrevet

Oj....det barnerommet er halvparten av hele leiligheten vår TOTALT!

Her skal begge barna dele soverommet på 5,5 kvadrat.

Annonse

Skrevet

Begge barna har soverom på ca 12 kvm hver og barnet til samboeren min har rom på ca 6 kvm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...