Gå til innhold

Na er det bare 9 dager igjen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter..Er saa lei av aa vente..Og er saa lei av aa sitte der aa hoere "alle" andre prate om bebiser og bleieskift og alt det der og ikke ha en selv.. Blir saa frustrert av og til...!!!!

Matte bare faa det ut saann paa morgenen ;-)

Hei kanskje snart?

Hvor skal dere til samtale, kan jeg spørre om det?

Det blir godt for dere å komme i gang :-)

Frustrasjonen rundt babyprat kjenner jeg meg godt igjen i.. Før kunne jeg bli sint og hadde behov for å "blåse ut" for mannen min alle andre sin dumhet, men nå er det bare sårt og vondt. Jeg tenker sånn at den dagen vi som har slitt med dette får barn kommer vi til å bli så innmari glade, takknemlige og lykkelige :-)

Lykke til!

Hei Lengter 28,

vi skal till England til denne samtalen.. Mannen min er engelsk og vi bor i utlandet, saa vi har soekt om aa faa det hele dekket via en forening i jobben hans..Haaper saann at vi blir godkjent!! Er SAAA klar for et barn naa..Kroppen bare skriker ut etter aa bli gravid..Den foelelsen er helt forj....g!

Aa ja, den dagen jeg (forhaapentligvis) har en liten en i armene, skal jeg vaere evig takknemlig for..De som tar det for gitt aa bli gravid, vet ikke hvordan det er aa lengte..Det kan jeg skrive under paa!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...