Gå til innhold

Åh, tenk hvis den drømmen hadde vært sann!!

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at jeg og gubben var ute på noe ferie (tog??) eller noe, og at jeg var i IKM-tider. Eller like før IKM tror jeg faktisk. Og så var jeg så usikker på om jeg var blitt gravid, og like nyskjerrig som jeg alltid er måtte jeg teste en QR-test (av alle ting, jeg kjøper jo bare CB til g-testing). Det var midt på dagen, jeg måtte overhodet ikke tisse, men tror dere pokker ikke jeg klarte å presse ut èn dråpe som var nok til å gjøre testen positiv? Og da mener jeg POSITIV - resultat i dèt dråpen traff teststreken. Wow! Men nå er jeg lite kjent for sanndrømming da - for sånne drømmer har jeg hatt tidligere sykluser hvor jeg har vært langt fra gravid. Åååh, jeg vilvilvilvil!!

Fortsetter under...

Det hadde vært noe det ;o) SKulle ønske jeg hadde hatt en sånn drøm også, og at den var sanndrømt. Det jeg har drømt om den siste tiden er vann....sinnsykt mye vann. Vet ikke om det er et bra tegn jeg. Har hørt at vann betyr lykke, men hvilken form den kommer i er vel helt en annen sak. Jeg vil ha en spire i magen - det hadde vært lykken!

Ønsker deg lykke til! Du har vel snart ikm du også?

Stooor klem til deg fra meg.

He he.

Det er så¨nne drømemr man våkner smilende fra,.

Krysser alt jeg har for deg denne pp :) :) :)

Hopp i køya fortsatt da, i tilfelle el av en eller annen grunn har vært litt forsinket :)

ååhhh, krysse krysse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...