Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan! Vil du se på meg? Lurer på om jeg og sambo får flere barn. Jeg har to med min eks. og en liten gutt med sambo. Vi prøver ikke, og sambo mener vi har nok.... Kan du se om han forandrer mening?

Og kan du se noen ny jobb på meg snart? Driver å søker nå.

Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nybegynner, så ta alt med en klype salt!

Jeg tror du kan få samboeren din til å ombestemme deg, ser tallet fire, så jeg tror det er sjanser for at du blir firebarnsmor.

Tallet fire er sterkt videre også. Jeg vet ikke hvor gammel ditt yngste barn nå ser, men tror du blir gravid når han er ca. 4 år. Kan det stemme?

Jeg ser også at du vil vurdere jobber, og at du trolig vil måtte ta valget mellom en jobb som er slik du er vant til, tradisjonell for deg og en som er mer "annerledes", alternativ. Jeg ser ikke hva du ender opp med å velge.Men jeg tror jobben du får vil gi deg mulighet til å være litt fleksibel vedr. arbeidstid el. Det er kanskje slike jobber du er på utkikk etter?

Du vil trives og forholdet til samboeren din vil blomstre - dog med noen samtaler rundt dette med flere barn. Tror han trenger litt tid, å se at ting glir ok ol. før han sier det er greit å prøve på en til.

Ønsker deg alt godt!

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid! Har veldig lyst på en til ja. Gutten vår er 1 år om nøyaktig en uke. Vil iallfall ha fast jobb før vi eventuelt prøver på en til, men vil heller ikke vente for lenge. Mye p.g.a. aldersforskjellen mellom barna. (eldste blir 10 i år) Blir spennende å se fremover.

Klem fra

Skrevet

Jeg syens ikke du trenger å være redd for aldersforskjell. Den er iallefall uvesentlig når en blir voksen.

Men det kan jeg si som først etter flere års masing fikk bli prøver igjen. Dessverre har vi ikke lyktes ennå (kun SA i våres) - men hvis vi gjør det blir det aldersforskjell på nesten 5 år eller mer.

Det finnes jo fordeler med stor aldersforskjell også - dere har jo etterhvert barnevakter hjemme - hvis du vil!

Lykke til!

Skrevet

Joda, er jo mye hjelp i mine to eldste nå:-) Glemte å spørre om du kunne se kjønn? Er blitt spådd både gutt og jente nemlig....

Får håpe spiren din sitter snart!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...