♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Nå er det ikke lenge før det er min tur Hjertet hoppet da jeg logget på å leste dette i dag: God morgen Linn! I dag er det mandag 12. februar. Du går nå i 41. svangerskapsuke og har 2 dager (0 uker) til termin onsdag 14. februar 2007. Åhhh.. gleder meg.. Måtte bare få dette ut på mårrakvisten God morgen til dere bimmere..
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 God Morgen ja!!! på min side sto det 57 dager igjen.... eeeeevighet!! :oD hehehe.... koser meg i morgensola og bimmer litt! lillegutt i magen er superaktiv og danser rundt i magen! Livet er heeerlig!!! )
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, men de 57 dagene går så fort Iallefall jeg syntes det. Bare når jeg hadde en uke igjen at tiden begynte å gå sent.. Å, ja!!! Livet er heeeeeeeerlig
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Får håpe det skjer noe snart da!! Har selv 10 dager igjen. Vært våken i natt fra kl 5-7 med skikkelig mensvondt - eller var det modningsrier ??- varte i 2 min, opphold i 5 min kanskje, og så var det på`n igjen. Sovnet ved 8 tiden og ikke kjent noe siden. ...men slik er kanskje vanlig å ha før det VIRKELIG setter i gang??
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 Vanskelig å vite forkjell på alle disse "vondtene". Som førstegangsfødene har jeg ikke peil på hva som er hva.. Har hatt noen skikkelig tak i magen (trodde nesten det var rier), men neeeei.. mulig det er dette som er modningsrier.. hehe i går hadde jeg kynnere konstant i 2 timer.. men det er vel med på å klargjøre til fødsel.. Masse lykke til..
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Takk i lige måde! Følger TETT med her inne for tiden - har god tid nå som det er kun fødsel en venter på!!
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2007 Ja samme her.. Har liksom ikke så mye å ta meg til.. Så da blir pc`en og BIM en god venn
Howdy Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Høres ut som modning ja :-) Har hatt det sånn av og på i tre uker snart... Og har hatt rier. Veldig klar for The real thing etterhvert ja. Blir jo ekstra utålmodig av dette luregreiene :-) Var glad da det sto uke 40 og 9 dager igjen jeg da. Er jo ikke såååå langt unna da! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå