Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Har ikke vært der før med lillemann, men tenkte å få herdet han litt for lyder.Han elsker jo babysang, så kanskje dette går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 12. februar 2007 det var jo kjempekjekt. Benjamin koste seg i stol og på teppe. Masse nye leker og unger som gikk rundt forbi. Hadde sangstund litt for seint for han, for da var han stuptrøtt. Var der halve stunden, så gikk vi. Skal tilbake senere i uka. Godt å herde han litt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra at han likte det:) Skal ta oss en tur vi også i Trondheim når Sanna ikke har bhg-plass lenger. Simen elsker folk. Et skikkelig sosialt vesen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Så gøy at det var vellykket! Jeg har tro på at det er lurt med litt sosialisering selv når de er så små. Så blir ikke overgangen til barnehage så stor... Er med i masse barselgrupper nå, så det er ikke aktuelt nå. Men jeg tenker at det kan bli aktuelt til høsten for da jobber vel de fleste av disse andre jeg er med i barselgrupper. (Jeg skal jobbe jeg og, men skal jobbe turnus, så jeg er hjemme 2-4 dager i uka) Da kan det være kjekt å gå i åpen barnehage enkelte dager. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå