fått en flott gutt!! Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg vet jeg burde egentlig ikke klage, men gjør det likevel! Jeg er rett og slett gått inn i en dyp depresjon, har aldri hatt det slik tidligere. Jeg gråter hver dag, når jeg våkner og når jeg legger meg.Jeg har ikke gått ut siden fredag! Hormonene herjer villt, villere enn noen gang! Hadde termin på lørdag og er bare 2 dager på overtid.. men jeg har siden lørdag forandret meg og blitt en skikkelig bitch!! Mannen min holder jeg på å spy av, tåler ingenting fra han, et ord fra han og jeg biter tilbake! Ja det er sant. Folk jeg ikke har hatt kontakt med ringer meg plutselig ned og lurer på om babyen ikke har tenkt seg ut.. Klikker!! Jeg er redd for at dette skal ende i keisersnitt, jeg har ikke et eneste tegn på at lillegutt skal komme, har ikke en kynner en gang! Kontroll hos legen min (dvs jordFAR, ja du leste rett!) som ikke er før fredag har jeg ikke lyst skal begynne med stripping eller noen former for røsking. Han er grei, men vil ikke ha han der nede.. Mobiltelefon er slått av fra dags dato, og det skal den forbli innen jeg jeg har født! Familie for komme opp til oss, jeg orker ikke mer mas fra utenforståene. Hva skal jeg gjøre? Trøst og råd tas varmt i mot :/
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Du er da bare to dager over! Ta deg sammen, dette er patetisk!
fått en flott gutt!! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Takk for trøst Anonym, nå føler jeg meg mye bedre.
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Her kommer iallefall litt medlidenhet.. Jeg vet ikke hva det vil si å gå på overtid, da jeg har to dager igjen selv. Men hormonene mine flyr vilt her også.. humøret forandrer seg lyn kjappt. Fra dyp sorg og masse tårer til smil og latter.. Men vi får trøste oss med at det ikke er lenge igjen til vi sitter her med babyene våre og koser oss masse Kanskje om en dag? kanskje om en uke? Men uansett, stå på!!!!! Kun få dager igjen til gullet ditt kommer Stoooor klem
ragge Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 jeg føler me deg.. tru meg. d er lov å være sur, lei seg og deprimert. d vet jeg mye om. du har all rett til å reagere sånn som du vil. d er kroppen DIN som er under forandring å ikke ANONYM sin. slå av mobilen din du, tenk på deg selv å d du skal igjennom. ta imot d besøket du ønsker selv å få folk til å forstå at du vil ha "fred" til d er over. ønsker deg masse LYKKE TIL =)
fått en flott gutt!! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk, både til deg LINN og deg RAGGE. Godt å høre at det er normalt allefall.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Uff da... Føle rmed deg og vet hvordan du har det. Jeg gikk 10 dager over termin!!! Bare noen sa bø kom tårene... Sender en varm klem og gode tanker over ;o)))
fått en flott gutt!! Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2007 Takk Smaskeli, hva skjedde etter 10 dager, ble du satt i gang eller skjedde ting av seg selv?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 He,he ikke meningen å le, men husker så godt at jeg var lei da jeg skulle ha førstemann. 2 dager før terminen var jeg så lei at jeg sa at jeg ikke ville se ungen en gang om han kom den dagen. Det er rart med det at man føler at ungen ALDRI skal komme så lenge man har kommet over estimert termindato, men heldigvis så kommer de aller fleste helt av seg selv uten noe KS:) Men den masingen fra folk, den kunne de spart seg for. Ønsker deg lykke til, håper du føder snart, ellers så kan du jo risikere å måtte se de 4 veggene hjemme hos deg selv i enda 14 dager. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå