Mor til en stor og en liten Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikm rundt 16. februar men testa idag,er ganske testesyk for tiden. Tok en test imorges,men da var det knapt urin pga jeg glemte å teste med en gang jeg sto opp. den digitale cb testen vist GRAVID!!!! Jeg tenkte at dette må sikkert være feil siden det var så lite urin. Testa nå nettopp igjen,og testen viste det samme GRAVID!!!! Er det noen med erfaring med disse digitale testene? Kan de vise feil? Jeg testa i forrige uke og da sto det IKKE GRAVID. Tenk om den er riktig. Da har vi klart det på 2pp. Det er jo helt fantastisk. Skal stikke innom legen min litt senere når jeg har urin nok til å teste. Går på skole,så skolelegen er i samme bygg........... Hva mener dere jenter????? Er jeg virkelig gravid????
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 du er gravid ja Testet positivt en uke før ikm med min første. Du trenge rikke å reise til legen en gang mener nå jeg.. to slike positive tester.. ja da er du gravid Gratulerer, og lykke til
meg & mine små Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer med spiren! Lykke til videre!
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Du er nok gravid ja! Gratulerer!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå