Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Skulle ønske jeg kunne dyttet innpå med all salgs dop! Har hatt ondt i nakken i litt over en uke og nå har det tatt tak i hodet og skuldra og faktisk opp i bihulene... Hva kan jeg ta? En somadril hadde vært nydelig, men det tror jeg aldrles ikke er noe særlig bra! Så det hopper jeg over. Men noe annet? Er det flere som fryser? Jeg holder på å fryse i hjel, men kjenner jo sjøl at huden min er varm. Jeg har rett og slett gås-hud innendørs i sikkert 25 grader med strømpebukse, ullsokker, dongeribukse og dobbel genser... Stakkar sambo går i t-skjorte...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Influensa på vei?? somadril er nok ikke så lurt, du må nok klare deg med paracet dessverre... Følg doseringen på pakningen. Ellers må du få i degmasse veske, drikk noe varmt, bruk saltvann i nesen (gjerne med nesehorn for å skylle skikkelig) Legg deg i senga og sov mest mulig! Stress ned og la kroppen din bli frisk igjen! ) Jeg har en liten tass på 15 mnd som sover i sofaen ved siden av meg. Han har harr 39,6 i feber siden torsdag og bare sutrer... Stakkars... Det er tiden for sånt nå! God bedring
lilletrille2 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hei:) Detta var litt rart.. Jeg sitter her med akkurat samme smertene. Er hjemme fra jobb idag pga nakken og hodet. Begynte for en ukes tid siden og har kommet tilbake.. Også fryser jeg konstant hele tiden!!! Har varm kropp men fryser uansett hvor jeg er.. Skal til legen imorgen tidlig å klage litt for det er veldig ubehagelig!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Ja det var rart! Kan du ikke sende meg en melding når du har vært hos legen og gi beskjed om det var noe spesielt? Kanskje det er på tide å gå hjem fra jobb....
lilletrille2 Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Ja jeg kan sende deg en mld i løpet av i morgen... Jeg var hos legen for ca 2 uker siden når jeg begynte å få vondt i hodet og nakken. Og han sa at hvis jeg ikke ble bedre at han måtte sende meg til fysioterapaut el hva det heter. Jeg sliter i tillegg med kramper i beina og vonde knær. Så håper å få sykemld siden jeg jobber som frisør å står mye av dagen. Blir ganske slitsomt. Jeg er 20+1 idag hvor langt er du kommet?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Bare 16+1. Men har vært plaget en del meg nakken før. Og nå jobber jeg foran pc hele dagen. Blir sikkert ikke bedre av det. Vanligvis har jeg klart å få kontroll over nakken etter en stund, men problemet oppstår når jeg ikke kan ta muskelavslappende om natta. Da ender det med at jeg sover anspent og dermed "aldri" blir kvitt knutene i nakken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå